Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Data-opslag in Amerika? Dit is waarom je voor Europa moet kiezen

    Het Privacy Shield (data-uitwisselingsverdrag) tussen de EU en de VS is ongeldig verklaard door het Europese Hof. Het advies van onze experts luidt: sla je data áltijd veilig en ‘future-proof’ op in Europa. Better safe than sorry. In dit artikel geven we aan waarom en lichten we je data-risico’s toe.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Subscription bombing: beveilig je online formulieren en voorkom schade

    Subscription bombing is een fenomeen dat steeds vaker voorkomt. Iedere organisatie die op haar website met formulieren werkt, kan hier het slachtoffer van worden. Wat is subscription bombing, wat is de schade voor jouw organisatie en hoe kun je deze voorkomen/beperken? Dat lichten we toe in dit artikel.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Profilering: wat is het en wat mag wel/niet?

    De meeste organisaties die e-mailmarketing (automation) inzetten, maken op grote of kleine schaal gebruik van profilering. Je wilt je klant immers zo persoonlijk en relevant mogelijk aanspreken. Hoe doe je dat GDPR-proof? Dat leggen we in dit blogitem uit aan de hand van een voorbeeld.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadgeneratie, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Voorkom dat je in de spam belandt: 6 tips voor het optimaliseren van je content

    Content speelt een belangrijke rol bij inbox placement en uiteraard bij de ervaring die de ontvanger heeft met je e-mail. In dit blogitem lichten we een aantal veelvoorkomende fouten toe. Leer van deze fouten en voorkom dat je als spammer wordt aangemerkt.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Local en multi sending domains: waarom je ze nu nog moet overwegen

    Local en multi sending domains hebben veel voordelen voor e-mailmarketing, waar je je nu misschien nog niet bewust van bent. Dat komt omdat niet iedere ESP je hierop attendeert. Wil je weten waarom je local en multi sending domains zeker moet overwegen? Lees het blog-item.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mails en de dark mode: dit is waar je op moet letten

    De populariteit van de dark mode groeit. Het is daarom geen verrassing dat het ook in e-mailmarketing een rol gaat spelen. Dark mode is een omgekeerd kleurenschema dat lichtgekleurde typografie, UI-elementen en iconografie op donkere achtergronden gebruikt. Lees hier waar je als e-mailmarketeer op moet letten.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Vimla Jaggoe Spierziekten

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden

Vimla Jaggoe  Communicatiemedewerker Spierziekten Nederland

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.