Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Local en multi sending domains: waarom je ze nu nog moet overwegen

    Local en multi sending domains hebben veel voordelen voor e-mailmarketing, waar je je nu misschien nog niet bewust van bent. Dat komt omdat niet iedere ESP je hierop attendeert. Wil je weten waarom je local en multi sending domains zeker moet overwegen? Lees het blog-item.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mails en de dark mode: dit is waar je op moet letten

    De populariteit van de dark mode groeit. Het is daarom geen verrassing dat het ook in e-mailmarketing een rol gaat spelen. Dark mode is een omgekeerd kleurenschema dat lichtgekleurde typografie, UI-elementen en iconografie op donkere achtergronden gebruikt. Lees hier waar je als e-mailmarketeer op moet letten.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Event marketing: verhoog conversie door automation

    Door het inzetten van marketing automation voor je event marketing, behaal je flinke verbeteringen op het vlak van communicatie. Je bespaart tijd, voorkomt stress en verhoogt conversie. Het automatiseren van event marketing noemen wij ook wel event automation. In dit blog-item leggen we uit hoe event automation je helpt.

    Gepubliceerd in: Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Starten met marketing automation: vier campagnes die je in móét zetten

    Als je een goede start wilt maken met marketing automation, moet je in ieder geval starten met een aantal automatische campagnes. Deze zijn gemakkelijk op te zetten, helpen je klant op weg en realiseren uiteindelijk een heel goed resultaat. In dit artikel geven we vier voorbeelden van campagnes die je niet mag missen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • De beste e-mailmarketingsoftware kiezen? Let hier vooral op

    Wat is de beste e-mailmarketingsoftware? Op deze pagina helpen we je bij het kiezen van juiste oplossing voor jouw organisatie, aan de hand van tien belangrijke zaken als gebruiksvriendelijkheid, deliverability, support, maar ook testen en de mogelijkheden voor marketing automation.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Data warehouse, DMP of CDP inzetten?

    Wil je uiteindelijk via e-mailmarketing die relevante 1-op-1-dialoog voeren? Dan ga je voor het 360-graden klantbeeld. Het personaliseren van content op grote schaal, gebeurt op basis van meerdere (data)bronnen dan alleen e-mail. DIt artikel is onderdeel van een reeks artikelen over data en e-mailmarketing.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.