Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Wat marketeers kunnen leren van cybercriminelen

    Sophos Benelux houdt zich dagelijks bezig met de beveiliging van data voor bedrijven en particulieren. Marketing Manager Benelux, Michael Heering laat aan de hand van voorbeelden zien hoe de cybercrimineel je verleidt tot het klikken op banners, links en landingspagina’s. En wat je daar als marketeer van kunt leren.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Zo verleidt EEN Media vrouwen op basis van online content

    Vrouwen van 16 tot 36 jaar verleiden. Klinkt voor veel mannen als een droombaan toch? Paul Wilkens doet niets anders. Als CEO van EEN Media vertelde hij ons interessante insights op de door Webpower en Cooler Media georganiseerde powersessie over ‘Verleiding’.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Soft bounce versus hard bounce

    Bij het versturen van je e-mail kan het altijd gebeuren dat je boodschap niet aankomt. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn en in de statistieken van je e-mailcampagne kun je zien wat de bounce-cijfers zijn. Maar wat betekent dit eigenlijk?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Bespaar geld door een kwalitatief goede verzendlijst

    Wil je een grote verzendlijst? Of wil je een verzendlijst waarvan de ontvangers de e-mail altijd openen en doorklikken? De essentie van een kwalitatief goede verzendlijst is dat hierin alleen de ontvangers zijn opgenomen die ook daadwerkelijk iets doen met je e-mails.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Drie e-mails die je nú moet versturen om betere resultaten te behalen met je eindejaarscampagne

    De feestdagen komen er weer aan, en daarmee ook het e-mailmarketing-feestseizoen. Om betere resultaten te halen met je eindejaarscampagne hebben we drie e-mails voor je om je database in vorm te krijgen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe schrijf je een goede B2B-welkomstmail?

    In deze blog worden er vijf tips uitgelegd die je helpen bij het schrijven van een goede welkomstmail voor de zakelijke markt.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.