Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing tips: antwoord op de 9 meest gestelde vragen

    Verstuur jij ook nieuwsbrieven of e-mails met aanbiedingen naar je klanten? Dan ben je je waarschijnlijk bewust van het belang en de kracht van e-mails. Wist je dat je nog veel beter resultaat uit e-mails kunt halen door aan e-mailmarketing te gaan doen? In dit artikel geef ik e-mailmarketing tips…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Video in e-mail: een gemiste kans voor marketeers

    Raak geïnspireerd door de kracht van video in e-mail en ga meteen aan de slag, want budget en techniek hoeven geen obstakels meer te vormen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Verkiezingen: big data en microtargeting zijn leuk, maar het kan nog veel persoonlijker

    Is het niet veel effectiever om kiezers al in een veel eerder stadium aan de partij te binden? Hoe kunnen politieke partijen  zorgen voor meer merkloyaliteit met marketing automation.

    Gepubliceerd in: Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Wat marketeers kunnen leren van cybercriminelen

    Sophos Benelux houdt zich dagelijks bezig met de beveiliging van data voor bedrijven en particulieren. Marketing Manager Benelux, Michael Heering laat aan de hand van voorbeelden zien hoe de cybercrimineel je verleidt tot het klikken op banners, links en landingspagina’s. En wat je daar als marketeer van kunt leren.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Zo verleidt EEN Media vrouwen op basis van online content

    Vrouwen van 16 tot 36 jaar verleiden. Klinkt voor veel mannen als een droombaan toch? Paul Wilkens doet niets anders. Als CEO van EEN Media vertelde hij ons interessante insights op de door Webpower en Cooler Media georganiseerde powersessie over ‘Verleiding’.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Soft bounce versus hard bounce

    Bij het versturen van je e-mail kan het altijd gebeuren dat je boodschap niet aankomt. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn en in de statistieken van je e-mailcampagne kun je zien wat de bounce-cijfers zijn. Maar wat betekent dit eigenlijk?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Bespaar geld door een kwalitatief goede verzendlijst

    Wil je een grote verzendlijst? Of wil je een verzendlijst waarvan de ontvangers de e-mail altijd openen en doorklikken? De essentie van een kwalitatief goede verzendlijst is dat hierin alleen de ontvangers zijn opgenomen die ook daadwerkelijk iets doen met je e-mails.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Vimla Jaggoe Spierziekten

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden

Vimla Jaggoe  Communicatiemedewerker Spierziekten Nederland

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.