Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Soft bounce versus hard bounce

    Bij het versturen van je e-mail kan het altijd gebeuren dat je boodschap niet aankomt. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn en in de statistieken van je e-mailcampagne kun je zien wat de bounce-cijfers zijn. Maar wat betekent dit eigenlijk?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Bespaar geld door een kwalitatief goede verzendlijst

    Wil je een grote verzendlijst? Of wil je een verzendlijst waarvan de ontvangers de e-mail altijd openen en doorklikken? De essentie van een kwalitatief goede verzendlijst is dat hierin alleen de ontvangers zijn opgenomen die ook daadwerkelijk iets doen met je e-mails.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Drie e-mails die je nú moet versturen om betere resultaten te behalen met je eindejaarscampagne

    De feestdagen komen er weer aan, en daarmee ook het e-mailmarketing-feestseizoen. Om betere resultaten te halen met je eindejaarscampagne hebben we drie e-mails voor je om je database in vorm te krijgen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe schrijf je een goede B2B-welkomstmail?

    In deze blog worden er vijf tips uitgelegd die je helpen bij het schrijven van een goede welkomstmail voor de zakelijke markt.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mailmarketing voor B2B? Richt je niet alleen op de ontvanger

    Personalisatie is een van de drijvers achter succesvolle e-mailmarketing. Door slim gebruik te maken van je database en personalisatie-opties van je e-mailmarketingsoftware, kan je iedere ontvanger een persoonlijke en relevante boodschap versturen die helemaal is afgestemd op zijn interesses.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Het gebruik van afbeeldingen in e-mail

    Of je nu mailt over een nieuw evenement, de uitverkoop in je webshop of een zakelijke update; mooie afbeeldingen maken je e-mail interessanter.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.