Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    Data-opslag in Amerika? Dit is waarom je voor Europa moet kiezen

    Het Europese hof heeft het Privacy Shield, het “data-uitwisselingsverdrag” tussen de EU en de VS, in juli 2020 ongeldig verklaard. Het is volgens het hof in strijd met de nieuwe Europese Privacywetgeving, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG/GDPR). Het Europese Hof van Justitie stelt dat de overdracht van persoonlijke data naar…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Soft bounce versus hard bounce

    Bij het versturen van je e-mail kan het altijd gebeuren dat je boodschap niet aankomt. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn en in de statistieken van je e-mailcampagne kun je zien wat de bounce-cijfers zijn. Maar wat betekent dit eigenlijk?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Bespaar geld door een kwalitatief goede verzendlijst

    Wil je een grote verzendlijst? Of wil je een verzendlijst waarvan de ontvangers de e-mail altijd openen en doorklikken? De essentie van een kwalitatief goede verzendlijst is dat hierin alleen de ontvangers zijn opgenomen die ook daadwerkelijk iets doen met je e-mails.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Drie e-mails die je nú moet versturen om betere resultaten te behalen met je eindejaarscampagne

    De feestdagen komen er weer aan, en daarmee ook het e-mailmarketing-feestseizoen. Om betere resultaten te halen met je eindejaarscampagne hebben we drie e-mails voor je om je database in vorm te krijgen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe schrijf je een goede B2B-welkomstmail?

    In deze blog worden er vijf tips uitgelegd die je helpen bij het schrijven van een goede welkomstmail voor de zakelijke markt.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mailmarketing voor B2B? Richt je niet alleen op de ontvanger

    Personalisatie is een van de drijvers achter succesvolle e-mailmarketing. Door slim gebruik te maken van je database en personalisatie-opties van je e-mailmarketingsoftware, kan je iedere ontvanger een persoonlijke en relevante boodschap versturen die helemaal is afgestemd op zijn interesses.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Het gebruik van afbeeldingen in e-mail

    Of je nu mailt over een nieuw evenement, de uitverkoop in je webshop of een zakelijke update; mooie afbeeldingen maken je e-mail interessanter.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Vimla Jaggoe Spierziekten

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden

Vimla Jaggoe  Communicatiemedewerker Spierziekten Nederland