Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • E-mailmarketing voor B2B? Richt je niet alleen op de ontvanger

    Personalisatie is een van de drijvers achter succesvolle e-mailmarketing. Door slim gebruik te maken van je database en personalisatie-opties van je e-mailmarketingsoftware, kan je iedere ontvanger een persoonlijke en relevante boodschap versturen die helemaal is afgestemd op zijn interesses.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Het gebruik van afbeeldingen in e-mail

    Of je nu mailt over een nieuw evenement, de uitverkoop in je webshop of een zakelijke update; mooie afbeeldingen maken je e-mail interessanter.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe verleid je bedrijven tot het doneren ruim € 700.000?

    Tijdens de powersessie met als thema ‘Verleiding’ presenteerde Francine Comstock (friends4life Relationship Manager) van dance4life hoe zij bedrijven enthousiast krijgen om een donatie te doen.

    Gepubliceerd in: Leadgeneratie, Leadnurturing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Single of double opt-in, wat is de beste manier van e-mailadressen verzamelen?

    Kan je beter e-mailadressen verzamelen via een single of een double opt-in? Iedere e-mailmarketeer is er als het goed is van op de hoogte dat je toestemming nodig hebt om een ontvanger te benaderen met e-mailings. Waar de meningen echter nog wel eens over verschillen, is de beste manier om die zogenaamde opt-ins te verkrijgen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Nieuw dataverdrag EU-VS; het Privacyschild

    Er is een nieuw akkoord gesloten tussen de EU en de VS over betere bescherming van persoonsgegevens van Europese internetgebruikers, beter bekend als het privacyschild. Het Privacyschild treed dinsdag 12-07-2016 in werking.

    Gepubliceerd in: Nieuws, Sms marketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Tips om reviews te verzamelen voor je webshop

    Consumenten vertrouwen sterk op gebruikersreviews bij het maken van een online aankoopbeslissing. Je doet er dus goed aan om je klanten de mogelijkheid te bieden een beoordeling van jouw webshop te geven. Maar hoe verzamel je positieve reviews voor je webshop?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.