Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Hoe verleid je bedrijven tot het doneren ruim € 700.000?

    Tijdens de powersessie met als thema ‘Verleiding’ presenteerde Francine Comstock (friends4life Relationship Manager) van dance4life hoe zij bedrijven enthousiast krijgen om een donatie te doen.

    Gepubliceerd in: Leadgeneratie, Leadnurturing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Single of double opt-in, wat is de beste manier van e-mailadressen verzamelen?

    Kan je beter e-mailadressen verzamelen via een single of een double opt-in? Iedere e-mailmarketeer is er als het goed is van op de hoogte dat je toestemming nodig hebt om een ontvanger te benaderen met e-mailings. Waar de meningen echter nog wel eens over verschillen, is de beste manier om die zogenaamde opt-ins te verkrijgen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Nieuw dataverdrag EU-VS; het Privacyschild

    Er is een nieuw akkoord gesloten tussen de EU en de VS over betere bescherming van persoonsgegevens van Europese internetgebruikers, beter bekend als het privacyschild. Het Privacyschild treed dinsdag 12-07-2016 in werking.

    Gepubliceerd in: Nieuws, Sms marketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Tips om reviews te verzamelen voor je webshop

    Consumenten vertrouwen sterk op gebruikersreviews bij het maken van een online aankoopbeslissing. Je doet er dus goed aan om je klanten de mogelijkheid te bieden een beoordeling van jouw webshop te geven. Maar hoe verzamel je positieve reviews voor je webshop?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Vier tips voor meer online conversie met abandoned shopping cart mails

    Door de database van je e-commerceplatform te integreren met die van je e-mailmarketingsoftware, kan je trigger based e-mails instellen om iemand te wijzen op de producten die hij in zijn online winkelwagen liet liggen. Vier tips die je helpen bij het opzetten van abandoned shopping cart mails.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Vijf e-commerce-tips om veilig om te gaan met klantgegevens

    Databeveiliging is een hot topic in de wereld van e-commerce. In de online wereld waarin we nu leven, laten we bijna dagelijks persoonlijke gegevens achter, en het is dan ook niet zo raar dat consumenten en bedrijven zich in toenemende mate zorgen maken om de veiligheid van die informatie.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.