Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing trends 2020: automation uit de kinderschoenen

    In de DDMA Nationale E-mail Benchmark, die in juni van dit jaar gepubliceerd is, is te lezen dat de e-mailratio’s gelijk gebleven of zelfs licht gestegen zijn. Positief nieuws, want e-mailmarketing zit dus nog steeds in de lift. Wat zijn de e-mailmarketing trends in 2020? In e-mailmarketing (automation) moet je…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Conversie attributie: drie dingen die iedere marketeer moet weten

    Bij online marketing draait het allemaal om verkeer en conversie. Veel marketeers investeren daarom het meest in kanalen die direct converterende bezoekers opleveren. Maar is dat wel de juiste benadering? En hoe toets je welk deel van je marketingbudget goed besteed is?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom je als e-mailmarketeers van opt-outs zou moeten houden

    Obviously. Not a single email marketer likes it when people opt out of his emails. Still, hiding the unsubscribe link is a bad idea. Because it annoys customers, and after a while might even do damage to your emaildeliverability. So, think beyond the short term and make your unsubscribe link visible. What is more…

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Segmenteren; waarom zou je?

    Het versturen van relevante en doelgerichte e-mails vraagt meer van de online marketeer dan alleen het verkrijgen van een e-mailadres en een naam via de opt-in procedure. Wil je echt persoonlijk worden in je e-mailcommunicatie, dan is het zaak om zoveel mogelijk informatie te verzamelen over je ontvangers.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Zo zorg je voor een lagere bounce rate

    Hoge bounce rates zijn vaak het gevolg van een slecht onderhouden verzendlijst. Het is dan ook niet geheel onterecht dat je er als e-mailverzender een slechte e-mailreputatie mee opbouwt bij internet service providers (ISP’s). En een slechte reputatie doet je kansen op het belanden in de inbox van ontvanger natuurlijk geen goed. Redenen genoeg om de bounce rate van je e-mailings te verlagen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Gebruikerstip: Het verschil tussen AND of OR filters

    Filters kunnen worden gebruikt als selectiecriteria bij het versturen van een e-mail of bij het toevoegen van een blok in de e-mail (conditionele content). Je kunt kiezen voor een AND of OR filter. Maar niet voor iedereen is het duidelijk wat het verschil is, dus dit lichten we graag toe.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Safe Harbor blijkt onveilige haven

    Tot voor kort was er juridisch geen vuiltje aan de lucht. Er was immers een Safe Harbor-raamwerk. Hoewel gegevens van Europeanen eigenlijk niet mogen worden doorgesluisd naar landen met slechtere privacybescherming, zoals de Verenigde Staten, mocht dat dankzij die overeenkomst wel.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.