Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing trends 2020: automation uit de kinderschoenen

    In de DDMA Nationale E-mail Benchmark, die in juni van dit jaar gepubliceerd is, is te lezen dat de e-mailratio’s gelijk gebleven of zelfs licht gestegen zijn. Positief nieuws, want e-mailmarketing zit dus nog steeds in de lift. Wat zijn de e-mailmarketing trends in 2020? In e-mailmarketing (automation) moet je…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Safe Harbor blijkt onveilige haven

    Tot voor kort was er juridisch geen vuiltje aan de lucht. Er was immers een Safe Harbor-raamwerk. Hoewel gegevens van Europeanen eigenlijk niet mogen worden doorgesluisd naar landen met slechtere privacybescherming, zoals de Verenigde Staten, mocht dat dankzij die overeenkomst wel.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Webpower voorop in deliverability

    Jouw e-mail is nutteloos als deze niet aankomt bij jouw contactpersonen. Daarom is het enorm belangrijk om te kiezen voor een oplossing die een hoog afleverpercentage (deliverability) biedt. Webpower staat bekend om een percentage van 99% die we door een update nog verder hebben opgeschroefd naar 99,3%!

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws, Sms marketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • A/B-testen binnen Webpower

    Eén van de mogelijkheden om actief te experimenteren om tot het beste resultaat te komen is de A/B-test. Het voordeel van deze testmethode is het merendeel van de contacten de beste variant van de mailing ontvangt, waardoor je het maximale haalt uit jouw e-mail.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Alleen aanpassers overleven! Hoe Europese bedrijven zich moeten aanpassen aan de Chinese markt

    De moderne – lokale en wereldwijde – economie is snel, dynamisch en constant in beweging. Een van de grootste uitdagingen waarmee internationale bedrijven op dit moment te maken hebben, is het feit dat ze moeten reageren op veranderingen. Zelfs in een geglobaliseerde wereld heeft elk land en elke regio zijn eigen unieke kenmerken.

    Gepubliceerd in: Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 3: Er is geen marketing

    We zijn dol op e-mail. E-mail is immers een geweldige manier om te communiceren met mensen. Ook bedrijven en organisaties kunnen daar van profiteren. E-mail is bovendien kosteneffectief en snel te gebruiken. En bijna iedereen heeft wel minimaal één e-mailadres.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 2: Technische problemen

    Dit is het tweede artikel in een drieluik waarin veelvoorkomende fouten in e-mailmarketing worden besproken. Natuurlijk krijg je duidelijke oplossingen, zodat je weet wat je kunt doen om deze fouten op te lossen. Laten we eens naar de technische kant kijken!

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.