Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    Data-opslag in Amerika? Dit is waarom je voor Europa moet kiezen

    Het Europese hof heeft het Privacy Shield, het “data-uitwisselingsverdrag” tussen de EU en de VS, in juli 2020 ongeldig verklaard. Het is volgens het hof in strijd met de nieuwe Europese Privacywetgeving, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG/GDPR). Het Europese Hof van Justitie stelt dat de overdracht van persoonlijke data naar…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Vijf mythes over het versturen van e-mailings zonder opt-in

    Voor veel mensen is spam een van de grootste ergernissen waar ze op dagelijkse basis mee te maken krijgen, waardoor er veel regels zijn om dit tegen te gaan. In een notendop draait het bij beide regelgevingen om één ding: het is niet toegestaan om mensen te benaderen zonder dat zij daarvoor toestemming gaven.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • InShared geeft een-op-een marketing écht vorm

    Verzekeraar InShared zette de afgelopen jaren grote stappen. Marketing manager Bettina Dalenoord vertelde erover op de door Webpower, Magneds en ConversionMob georganiseerde ‘Conversion Power Session’

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe cashback systemen conversie verhogen en marketingkosten verlagen

    In Nederland kennen we het cash back-principe eigenlijk nog nauwelijks, terwijl het in de VS en de UK niet meer weg te denken is uit de e-commercewereld.

    Gepubliceerd in: Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Wees niet bang heilige huisjes omver te schoppen

    Marketeers doen veel te veel impliciete aannames over wat wel en niet werkt. Ze houden vast aan oude concepten en laten zich veel te weinig verleiden om dingen eens heel anders te doen. Daarmee laten ze enorme kansen liggen, waarschuwt Bram Alkema op de door Webpower georganiseerde ‘Conversion Power Session’.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe je met buttons je conversie verhoogt

    Het doel van je e-mail kan informerend zijn of activerend, maar vaak wil je dat de ontvanger doorklikt naar een landingspagina met meer informatie. Om dit te realiseren moet je het de ontvanger zo makkelijk mogelijk maken, maak dus gebruik van opvallende call-to-actions via buttons. Dit zijn de wegwijzers in je e-mail.

    Gepubliceerd in: Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Een e-mail personaliseren in Webpower

    Een e-mail kan je personaliseren door een waarde uit je database toe te voegen. Bijvoorbeeld de voornaam of aanhef. Doorloop de onderstaande stappen om je e-mail te personaliseren:

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Vimla Jaggoe Spierziekten

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden

Vimla Jaggoe  Communicatiemedewerker Spierziekten Nederland