Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Wees niet bang heilige huisjes omver te schoppen

    Marketeers doen veel te veel impliciete aannames over wat wel en niet werkt. Ze houden vast aan oude concepten en laten zich veel te weinig verleiden om dingen eens heel anders te doen. Daarmee laten ze enorme kansen liggen, waarschuwt Bram Alkema op de door Webpower georganiseerde ‘Conversion Power Session’.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe je met buttons je conversie verhoogt

    Het doel van je e-mail kan informerend zijn of activerend, maar vaak wil je dat de ontvanger doorklikt naar een landingspagina met meer informatie. Om dit te realiseren moet je het de ontvanger zo makkelijk mogelijk maken, maak dus gebruik van opvallende call-to-actions via buttons. Dit zijn de wegwijzers in je e-mail.

    Gepubliceerd in: Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Een e-mail personaliseren in Webpower

    Een e-mail kan je personaliseren door een waarde uit je database toe te voegen. Bijvoorbeeld de voornaam of aanhef. Doorloop de onderstaande stappen om je e-mail te personaliseren:

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Simpeler afmelden: waarom afmelden helemaal niet zo slecht is

    Natuurlijk wil je niet dat mensen zich afmelden voor je nieuwsbrief. Dat voelt alsof er een relatie wordt verbroken. Houd echter rekening met twee belangrijke gevolgen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Op jacht naar de beste onderwerpregel

    Antwoord eens snel: zou je e-mails openen die als onderwerpregel “YOLO OMG WTF Sale!” hebben? Nee, toch? En wat dacht je van een e-mail met als onderwerpregel “Hey”? Geloof het of niet, maar beide voorbeelden werden gebruikt in enorm succesvolle campagnes.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Conversie attributie: drie dingen die iedere marketeer moet weten

    Bij online marketing draait het allemaal om verkeer en conversie. Veel marketeers investeren daarom het meest in kanalen die direct converterende bezoekers opleveren. Maar is dat wel de juiste benadering? En hoe toets je welk deel van je marketingbudget goed besteed is?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.