
Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden
Vimla Jaggoe Communicatiemedewerker Spierziekten NederlandNatuurlijk wil je niet dat mensen zich afmelden voor je nieuwsbrief. Dat voelt alsof er een relatie wordt verbroken. Houd echter rekening met twee belangrijke gevolgen.
Gepubliceerd in: E-mailmarketing
Lees artikel E-mail mij dit artikel
Antwoord eens snel: zou je e-mails openen die als onderwerpregel “YOLO OMG WTF Sale!” hebben? Nee, toch? En wat dacht je van een e-mail met als onderwerpregel “Hey”? Geloof het of niet, maar beide voorbeelden werden gebruikt in enorm succesvolle campagnes.
Gepubliceerd in: E-mailmarketing
Lees artikel E-mail mij dit artikel
Bij online marketing draait het allemaal om verkeer en conversie. Veel marketeers investeren daarom het meest in kanalen die direct converterende bezoekers opleveren. Maar is dat wel de juiste benadering? En hoe toets je welk deel van je marketingbudget goed besteed is?
Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
Lees artikel E-mail mij dit artikel
Obviously. Not a single email marketer likes it when people opt out of his emails. Still, hiding the unsubscribe link is a bad idea. Because it annoys customers, and after a while might even do damage to your emaildeliverability. So, think beyond the short term and make your unsubscribe link visible. What is more…
Gepubliceerd in: E-mailmarketing
Lees artikel E-mail mij dit artikel
Het versturen van relevante en doelgerichte e-mails vraagt meer van de online marketeer dan alleen het verkrijgen van een e-mailadres en een naam via de opt-in procedure. Wil je echt persoonlijk worden in je e-mailcommunicatie, dan is het zaak om zoveel mogelijk informatie te verzamelen over je ontvangers.
Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
Lees artikel E-mail mij dit artikel
Hoge bounce rates zijn vaak het gevolg van een slecht onderhouden verzendlijst. Het is dan ook niet geheel onterecht dat je er als e-mailverzender een slechte e-mailreputatie mee opbouwt bij internet service providers (ISP’s). En een slechte reputatie doet je kansen op het belanden in de inbox van ontvanger natuurlijk geen goed. Redenen genoeg om de bounce rate van je e-mailings te verlagen.
Gepubliceerd in: E-mailmarketing
Lees artikel E-mail mij dit artikel
Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden
Vimla Jaggoe Communicatiemedewerker Spierziekten NederlandConversie en klantloyaliteit verhogen? Schrijf je in voor YOUR Insight, de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower. Loop geen relevante tips & tricks mis.
Maak van klanten loyale ambassadeurs met gepersonaliseerde e-mailcampagnes en een geautomatiseerde klantreis. Wij bieden gemakkelijk te gebruiken software waarmee je real en bottom line marketing resultaten behaalt.
Ja, ik wil een demo van de softwareGratis en vrijblijvendNeem contact op