Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing trends 2020: automation uit de kinderschoenen

    In de DDMA Nationale E-mail Benchmark, die in juni van dit jaar gepubliceerd is, is te lezen dat de e-mailratio’s gelijk gebleven of zelfs licht gestegen zijn. Positief nieuws, want e-mailmarketing zit dus nog steeds in de lift. Wat zijn de e-mailmarketing trends in 2020? In e-mailmarketing (automation) moet je…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Een boost met trigger based e-mails

    De basisprincipes worden al toegepast door bijvoorbeeld A/B-testing. De volgende stap is het doorontwikkelen op segmentatie en targetting om daarmee de eerste stappen te zetten richting marketing automation. In dit artikel staan we stil bij de mogelijkheden van trigger based e-mailings en lead scoring.

    Gepubliceerd in: Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • 90 procent van de leads wordt nooit geclosed – wat doe jij hieraan?

    Wat gaat er de laatste jaren toch mis met marketing? Vrijwel iedere organisatie kampt met dalende conversiecijfers. De leads komen wel binnen, maar aan het eind van de rit blijven er steeds minder klanten over. Dan kun je twee dingen doen: of nog meer leads genereren, of de conversie verhogen. Wat is er nodig als je kiest voor de tweede optie?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Conversie meten door conversie pixels

    Meten is weten! Dit is het aloude gezegde wat ik menig marketeer hoor roepen. Toch blijf ik me verbazen over het aantal marketeers dat hun statistieken niet kent.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Het belang van een geïntegreerde mobiele strategie in de b2b sector

    Enige tijd geleden hebben we op MarketingOnline een artikel geplaatst over het belang van een mobiele strategie, met hierin vooral B2C voorbeelden. We zijn verder in het onderwerp gedoken en willen nu ook graag een aantal voorbeelden in de B2B markt met jullie delen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Sms marketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Smart marketing automation: waarom laten we zoveel kansen liggen?

    Hoe kan het toch? 97 procent van de marketeers is ervan overtuigd dat segmenteren het resultaat van e-mailcampagnes verhoogt. Maar in de praktijk sturen vier van de vijf marketeers dezelfde content naar alle ontvangers. Waar komt deze discrepantie vandaan?

    Gepubliceerd in: Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Nederlandse ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf zoeken heil in Scandinavië

    Scandinavië staat in de top vijf van belangrijkste exportbestemmingen van Nederland. Naar schatting zijn er zo’n 560 Nederlandse bedrijven gevestigd in Zweden, Denemarken, Noorwegen en Finland. Mkb-ondernemer Anne Jan Zwart: ‘Zakendoen in Scandinavië is een feestje.’

    Gepubliceerd in: Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.