Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing tips: antwoord op de 9 meest gestelde vragen

    Verstuur jij ook nieuwsbrieven of e-mails met aanbiedingen naar je klanten? Dan ben je je waarschijnlijk bewust van het belang en de kracht van e-mails. Wist je dat je nog veel beter resultaat uit e-mails kunt halen door aan e-mailmarketing te gaan doen? In dit artikel geef ik e-mailmarketing tips…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Webpower voorop in deliverability

    Jouw e-mail is nutteloos als deze niet aankomt bij jouw contactpersonen. Daarom is het enorm belangrijk om te kiezen voor een oplossing die een hoog afleverpercentage (deliverability) biedt. Webpower staat bekend om een percentage van 99% die we door een update nog verder hebben opgeschroefd naar 99,3%!

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws, Sms marketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • A/B-testen binnen Webpower

    Eén van de mogelijkheden om actief te experimenteren om tot het beste resultaat te komen is de A/B-test. Het voordeel van deze testmethode is het merendeel van de contacten de beste variant van de mailing ontvangt, waardoor je het maximale haalt uit jouw e-mail.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Alleen aanpassers overleven! Hoe Europese bedrijven zich moeten aanpassen aan de Chinese markt

    De moderne – lokale en wereldwijde – economie is snel, dynamisch en constant in beweging. Een van de grootste uitdagingen waarmee internationale bedrijven op dit moment te maken hebben, is het feit dat ze moeten reageren op veranderingen. Zelfs in een geglobaliseerde wereld heeft elk land en elke regio zijn eigen unieke kenmerken.

    Gepubliceerd in: Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 3: Er is geen marketing

    We zijn dol op e-mail. E-mail is immers een geweldige manier om te communiceren met mensen. Ook bedrijven en organisaties kunnen daar van profiteren. E-mail is bovendien kosteneffectief en snel te gebruiken. En bijna iedereen heeft wel minimaal één e-mailadres.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 2: Technische problemen

    Dit is het tweede artikel in een drieluik waarin veelvoorkomende fouten in e-mailmarketing worden besproken. Natuurlijk krijg je duidelijke oplossingen, zodat je weet wat je kunt doen om deze fouten op te lossen. Laten we eens naar de technische kant kijken!

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 1: Je bent niet relevant

    We zijn dol op e-mail. E-mail is immers een geweldige manier om te communiceren met mensen. Ook bedrijven en organisaties kunnen daar van profiteren. E-mail is bovendien kosteneffectief en snel te gebruiken. En bijna iedereen heeft wel minimaal één e-mailadres.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Vimla Jaggoe Spierziekten

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden

Vimla Jaggoe  Communicatiemedewerker Spierziekten Nederland

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.