Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Alleen aanpassers overleven! Hoe Europese bedrijven zich moeten aanpassen aan de Chinese markt

    De moderne – lokale en wereldwijde – economie is snel, dynamisch en constant in beweging. Een van de grootste uitdagingen waarmee internationale bedrijven op dit moment te maken hebben, is het feit dat ze moeten reageren op veranderingen. Zelfs in een geglobaliseerde wereld heeft elk land en elke regio zijn eigen unieke kenmerken.

    Gepubliceerd in: Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 3: Er is geen marketing

    We zijn dol op e-mail. E-mail is immers een geweldige manier om te communiceren met mensen. Ook bedrijven en organisaties kunnen daar van profiteren. E-mail is bovendien kosteneffectief en snel te gebruiken. En bijna iedereen heeft wel minimaal één e-mailadres.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 2: Technische problemen

    Dit is het tweede artikel in een drieluik waarin veelvoorkomende fouten in e-mailmarketing worden besproken. Natuurlijk krijg je duidelijke oplossingen, zodat je weet wat je kunt doen om deze fouten op te lossen. Laten we eens naar de technische kant kijken!

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 1: Je bent niet relevant

    We zijn dol op e-mail. E-mail is immers een geweldige manier om te communiceren met mensen. Ook bedrijven en organisaties kunnen daar van profiteren. E-mail is bovendien kosteneffectief en snel te gebruiken. En bijna iedereen heeft wel minimaal één e-mailadres.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Voorkom dat je op een blacklist belandt, weer spamtraps van je verzendlijst

    Hecht je belang aan e-maildeliverability? Dan is het te hopen dat je nooit per ongeluk een spamtrap in je verzendlijst opneemt. Met dergelijke adressen in je database is het slechts een kwestie van tijd voordat je op een blacklist voor spammers terechtkomt. Houd je e-mailreputatie daarom liever hoog, en weer spamtraps van je verzendlijst.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • ‘Abandoned Shopping Cart’ e-mail kan conversie tot 50% verhogen

    Steeds vaker laten klanten hun gevulde winkelmandje vlak voor de virtuele kassa staan. Wat kan je als marketeer doen om hier als nog conversie op te behalen?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadgeneratie, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.