Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    Data-opslag in Amerika? Dit is waarom je voor Europa moet kiezen

    Het Europese hof heeft het Privacy Shield, het “data-uitwisselingsverdrag” tussen de EU en de VS, in juli 2020 ongeldig verklaard. Het is volgens het hof in strijd met de nieuwe Europese Privacywetgeving, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG/GDPR). Het Europese Hof van Justitie stelt dat de overdracht van persoonlijke data naar…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 2: Technische problemen

    Dit is het tweede artikel in een drieluik waarin veelvoorkomende fouten in e-mailmarketing worden besproken. Natuurlijk krijg je duidelijke oplossingen, zodat je weet wat je kunt doen om deze fouten op te lossen. Laten we eens naar de technische kant kijken!

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Waarom e-mailmarketing niet werkt – Deel 1: Je bent niet relevant

    We zijn dol op e-mail. E-mail is immers een geweldige manier om te communiceren met mensen. Ook bedrijven en organisaties kunnen daar van profiteren. E-mail is bovendien kosteneffectief en snel te gebruiken. En bijna iedereen heeft wel minimaal één e-mailadres.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Voorkom dat je op een blacklist belandt, weer spamtraps van je verzendlijst

    Hecht je belang aan e-maildeliverability? Dan is het te hopen dat je nooit per ongeluk een spamtrap in je verzendlijst opneemt. Met dergelijke adressen in je database is het slechts een kwestie van tijd voordat je op een blacklist voor spammers terechtkomt. Houd je e-mailreputatie daarom liever hoog, en weer spamtraps van je verzendlijst.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • ‘Abandoned Shopping Cart’ e-mail kan conversie tot 50% verhogen

    Steeds vaker laten klanten hun gevulde winkelmandje vlak voor de virtuele kassa staan. Wat kan je als marketeer doen om hier als nog conversie op te behalen?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadgeneratie, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoeveel proactieve sales moet jij genereren dit jaar?

    Iedere accountmanager heeft een target. Een deel van die omzet zal komen van bestaande klanten, een deel van nieuwe. Een groot deel van de leads zal worden aangedragen door marketing, maar je behaalt je targets eerder als je daarnaast zelf zorgt voor proactieve sales. Je kunt de omzet die je op die manier moet halen zelf eenvoudig berekenen. We laten hier zien hoe.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • QR codes in Event Marketing: een omnichannel benadering voor optimale Customer Experience

    Er zijn veel mogelijkheden om communicatie rondom events te automatiseren. In dit artikel laat we een voorbeeld zien met inzet van een gepersonaliseerde QR code in het Webpower- platform.

    Gepubliceerd in: Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Vimla Jaggoe Spierziekten

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden

Vimla Jaggoe  Communicatiemedewerker Spierziekten Nederland