Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing tips: antwoord op de 9 meest gestelde vragen

    Verstuur jij ook nieuwsbrieven of e-mails met aanbiedingen naar je klanten? Dan ben je je waarschijnlijk bewust van het belang en de kracht van e-mails. Wist je dat je nog veel beter resultaat uit e-mails kunt halen door aan e-mailmarketing te gaan doen? In dit artikel geef ik e-mailmarketing tips…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Voorkom dat je op een blacklist belandt, weer spamtraps van je verzendlijst

    Hecht je belang aan e-maildeliverability? Dan is het te hopen dat je nooit per ongeluk een spamtrap in je verzendlijst opneemt. Met dergelijke adressen in je database is het slechts een kwestie van tijd voordat je op een blacklist voor spammers terechtkomt. Houd je e-mailreputatie daarom liever hoog, en weer spamtraps van je verzendlijst.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • ‘Abandoned Shopping Cart’ e-mail kan conversie tot 50% verhogen

    Steeds vaker laten klanten hun gevulde winkelmandje vlak voor de virtuele kassa staan. Wat kan je als marketeer doen om hier als nog conversie op te behalen?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadgeneratie, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoeveel proactieve sales moet jij genereren dit jaar?

    Iedere accountmanager heeft een target. Een deel van die omzet zal komen van bestaande klanten, een deel van nieuwe. Een groot deel van de leads zal worden aangedragen door marketing, maar je behaalt je targets eerder als je daarnaast zelf zorgt voor proactieve sales. Je kunt de omzet die je op die manier moet halen zelf eenvoudig berekenen. We laten hier zien hoe.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • QR codes in Event Marketing: een omnichannel benadering voor optimale Customer Experience

    Er zijn veel mogelijkheden om communicatie rondom events te automatiseren. In dit artikel laat we een voorbeeld zien met inzet van een gepersonaliseerde QR code in het Webpower- platform.

    Gepubliceerd in: Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Verbeter de customer journey met marketing automation

    Het doel van marketing automation is om alle stappen die een (potentiële) klant neemt tijdens zijn customer journey te identificeren en dit proces waar nodig te automatiseren. Hiermee verlaag je de drempel tot het overgaan naar de volgende stap in de customer journey.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadgeneratie, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Van een simpele feestdag naar miljardenomzet

    Single’s Day of 11.11 werd in eerste instantie in het leven geroepen door jonge Chinezen om te vieren dat ze single zijn. In de loop der jaren heeft 11.11 zich ontwikkeld tot het grootste 24-uurs online shopping evenement ter wereld. In dit artikel willen we een case over 11.11 delen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Vimla Jaggoe Spierziekten

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden

Vimla Jaggoe  Communicatiemedewerker Spierziekten Nederland

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.