Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Verbeter de customer journey met marketing automation

    Het doel van marketing automation is om alle stappen die een (potentiële) klant neemt tijdens zijn customer journey te identificeren en dit proces waar nodig te automatiseren. Hiermee verlaag je de drempel tot het overgaan naar de volgende stap in de customer journey.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadgeneratie, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Van een simpele feestdag naar miljardenomzet

    Single’s Day of 11.11 werd in eerste instantie in het leven geroepen door jonge Chinezen om te vieren dat ze single zijn. In de loop der jaren heeft 11.11 zich ontwikkeld tot het grootste 24-uurs online shopping evenement ter wereld. In dit artikel willen we een case over 11.11 delen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Een boost met trigger based e-mails

    De basisprincipes worden al toegepast door bijvoorbeeld A/B-testing. De volgende stap is het doorontwikkelen op segmentatie en targetting om daarmee de eerste stappen te zetten richting marketing automation. In dit artikel staan we stil bij de mogelijkheden van trigger based e-mailings en lead scoring.

    Gepubliceerd in: Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • 90 procent van de leads wordt nooit geclosed – wat doe jij hieraan?

    Wat gaat er de laatste jaren toch mis met marketing? Vrijwel iedere organisatie kampt met dalende conversiecijfers. De leads komen wel binnen, maar aan het eind van de rit blijven er steeds minder klanten over. Dan kun je twee dingen doen: of nog meer leads genereren, of de conversie verhogen. Wat is er nodig als je kiest voor de tweede optie?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Conversie meten door conversie pixels

    Meten is weten! Dit is het aloude gezegde wat ik menig marketeer hoor roepen. Toch blijf ik me verbazen over het aantal marketeers dat hun statistieken niet kent.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Het belang van een geïntegreerde mobiele strategie in de b2b sector

    Enige tijd geleden hebben we op MarketingOnline een artikel geplaatst over het belang van een mobiele strategie, met hierin vooral B2C voorbeelden. We zijn verder in het onderwerp gedoken en willen nu ook graag een aantal voorbeelden in de B2B markt met jullie delen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Sms marketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.