Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing trends 2020: automation uit de kinderschoenen

    In de DDMA Nationale E-mail Benchmark, die in juni van dit jaar gepubliceerd is, is te lezen dat de e-mailratio’s gelijk gebleven of zelfs licht gestegen zijn. Positief nieuws, want e-mailmarketing zit dus nog steeds in de lift. Wat zijn de e-mailmarketing trends in 2020? In e-mailmarketing (automation) moet je…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Marketing automation voor B2B: méér persoonlijk contact

    Wie het belang van persoonlijk contact gebruikt als argument om geen marketing automation toe te passen, zit fout. Goede marketing automation is namelijk geen vervanging van persoonlijk contact, maar juist een waardevolle aanvulling.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadgeneratie, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Jacco Bouw vertrekt bij Webpower

    Jacco Bouw, oprichter van Webpower, gaat na 20 jaar weg bij de organisatie. Hij gaat zijn pijlen richten op andere zaken.

    Gepubliceerd in: Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • DDMA E-mail Benchmark 2019: 5 learnings

    Donderdag 20 juni is de DDMA E-mail Benchmark weer gepresenteerd tijdens de E-mail Summit. Deze benchmark is in alle opzichten uniek: zes verschillende ESP’s leveren Nederlandse data aan en in geen enkel ander land werken meerdere ESP’s op deze manier samen. Net zoals vorig jaar, zijn wij ook dit jaar uiteraard weer meteen in de cijfers gedoken en zetten voor jou de vijf belangrijkste conclusies op een rijtje.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Gamification: een lucratieve trend in e-mailmarketing

    Op vrijdag 17 mei organiseerde Webpower een RMC-Meetup (Reis Management Club). Onder andere Sanne van Dooren, van nieuwe Webpower-partner Leadfamly, gaf een presentatie. Ze ging in op waarom het brein dol is op spelelementen. Ook vertelde ze hoe je door gamification in e-mailmarketing je database laat groeien, bestaande profielen kunt verrijken en klanten kunt activeren. Chantal Bonefaas van de ANWB, vertelde over het succes van de Fijne Vakantie Check.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mail database: durf e-mailadressen te verwijderen

    We staren ons vaak blind op degenen die onze e-mails wel openen, maar waarom zijn niet-openers veel gevaarlijker dan we denken? We onderzochten openkansen van e-mails en daaruit blijkt dat het eerste signaal van je niet-opener al belangrijker is dan je denkt. Sean Barten, client service manager bij Webpower, geeft drie praktische tips voor het omgaan met niet-openers.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mailmarketing en de GDPR: 6 fouten waarvan je kunt leren

    De AVG/GPDR is alweer bijna een jaar oud. We zijn blij dat we hierin een goede adviesrol mochten vervullen voor onze klanten. Uiteraard hebben we om ons heen veel gehoord over de GDPR en e-mailmarketing en ook zagen we in mei heel wat méér e-mails voorbij komen dan normaal. Oeps, dat waren vaak e-mails die niet allemaal verstuurd hadden hoeven worden 😉 Wat had wel of juist niet gemoeten en hoe kun je voortaan koninklijk met de GDPR omgaan?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.