Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Starten met marketing automation: vier campagnes die je in móét zetten

    Als je een goede start wilt maken met marketing automation, moet je in ieder geval starten met een aantal automatische campagnes. Deze zijn gemakkelijk op te zetten, helpen je klant op weg en realiseren uiteindelijk een heel goed resultaat. In dit artikel geven we vier voorbeelden van campagnes die je niet mag missen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • De beste e-mailmarketingsoftware kiezen? Let hier vooral op

    Wat is de beste e-mailmarketingsoftware? Op deze pagina helpen we je bij het kiezen van juiste oplossing voor jouw organisatie, aan de hand van tien belangrijke zaken als gebruiksvriendelijkheid, deliverability, support, maar ook testen en de mogelijkheden voor marketing automation.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Data warehouse, DMP of CDP inzetten?

    Wil je uiteindelijk via e-mailmarketing die relevante 1-op-1-dialoog voeren? Dan ga je voor het 360-graden klantbeeld. Het personaliseren van content op grote schaal, gebeurt op basis van meerdere (data)bronnen dan alleen e-mail. DIt artikel is onderdeel van een reeks artikelen over data en e-mailmarketing.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mail nieuwsbrief verbeteren? Schakel over op e-mailmarketing

    Misschien stuur je, als organisatie of ZZP’er, nieuwsbrieven of e-mails waarin je klanten op de hoogte houdt van je ontwikkelingen en aanbiedingen. E-mailmarketing gaat een stap verder dan de “ouderwetse” nieuwsbrieven. Op het gebied van de inhoud in je nieuwsbrief, maar ook op het gebied van de software die je daarvoor gebruikt.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Segmentatie en data verrijken voor e-mailmarketing in 3 stappen

    Lees waarom segmentatie, data verrijken en personalisatie in e-mailmarketing een continu samenspel zijn. Ik vertel je hoe je (basis)segmentatie toepast en geef voorbeelden van hoe je je data kunt verrijken: automatisch of niet automatisch. Dit artikel is onderdeel van een reeks artikelen over data en e-mailmarketing.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mail database: durf e-mailadressen te verwijderen

    We staren ons vaak blind op degenen die onze e-mails wel openen, maar waarom zijn niet-openers veel gevaarlijker dan we denken? We onderzochten openkansen van e-mails en daaruit blijkt dat het eerste signaal van je niet-opener al belangrijker is dan je denkt. Lees hoe je het beste om kunt gaan met niet-openers.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.