Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing trends 2020: automation uit de kinderschoenen

    In de DDMA Nationale E-mail Benchmark, die in juni van dit jaar gepubliceerd is, is te lezen dat de e-mailratio’s gelijk gebleven of zelfs licht gestegen zijn. Positief nieuws, want e-mailmarketing zit dus nog steeds in de lift. Wat zijn de e-mailmarketing trends in 2020? In e-mailmarketing (automation) moet je…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Optimaliseer je content: voorkom dat je in de spam belandt

    Waar je misschien niet zo snel aan zou denken, is dat content ook een rol speelt bij inbox placement en uiteraard bij de ervaring die de ontvanger heeft met je e-mail. In dit blogitem lichten we een aantal veelvoorkomende fouten toe, zodat jij deze in ieder geval niet hoeft te maken. Geef je ontvanger de best mogelijke ‘inbox experience’ en voorkom dat je als spammer wordt aangemerkt.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Voice & e-mail: vier praktische tips voor het klaarstomen van je e-mail

    Als je Apples Siri of Samsungs Bixby vraagt naar je laatst ontvangen e-mails, krijg je deze netjes voorgelezen. Als digitale assistenten straks meer beschikbaar worden, zal voice een nog belangrijkere rol gaan spelen, bijvoorbeeld in de vorm van de slimme thuisapparaten van Google (Google Home) en Amazon (Alexa). Gartner verwacht zelfs dat 30% van de online zoekopdrachten in 2020 via voice gedaan wordt. Neem voice & e-mail nú al mee in je strategie.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Webpower viert 20-jarig bestaan

    In 1999 startte oprichter Jacco Bouw in Barneveld een bedrijfje dat e-mails verstuurde. 20 jaar later zijn de passie en het enthousiasme uiteraard nog steeds niet verdwenen!

    Gepubliceerd in: Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • HTTPS is de standaard: óók voor e-mailmarketing

    Sinds de invoering van de AVG zorgt iedere marketeer dat persoonsgegevens veilig en met toestemming worden verwerkt. In iedere e-mail die vanaf ons platform wordt verzonden staan hyperlinks. Sowieso één, de verplichte afmeldlink. Die hyperlinks, die verwijzen naar afbeeldingen of landingspagina’s, beginnen standaard met http (!).

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Online gedrag: je digitale lichaamstaal

    Of je nu in een date zit of een salespitch. Je lichaamstaal zegt meer dan je lief is. Zo werkt het digitaal ook. Je vertoont gedrag door online te klikken, te scrollen of een video wel of niet af te kijken.

    Gepubliceerd in: Column
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Conversie in e-mailmarketing: is het een heilige koe?

    Is conversie in emailmarketing een heilige koe? Nee. Dat past niet bij ons. Verstuur geen misleidende e-mails en benut daarentegen creativiteit in je organisatie.

    Gepubliceerd in: Column, E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.