Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing trends 2020: automation uit de kinderschoenen

    In de DDMA Nationale E-mail Benchmark, die in juni van dit jaar gepubliceerd is, is te lezen dat de e-mailratio’s gelijk gebleven of zelfs licht gestegen zijn. Positief nieuws, want e-mailmarketing zit dus nog steeds in de lift. Wat zijn de e-mailmarketing trends in 2020? In e-mailmarketing (automation) moet je…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • 4 tips voor het versturen van Black Friday-e-mails: loop geen conversie mis

    E-mailmarketing is het perfecte kanaal voor het relevant maken van iedere dialoog. In dit artikel geven we je vier tips voor het verhogen van je conversie door e-mailmarketing op Black Friday en Cyber Monday.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mailmarketing strategie: denk in problemen

    We zijn geneigd te denken in oplossingen. Zo worden we van kleins af aan opgevoed. Het puzzelstukje past niet in je boerderij-puzzel? Draai het om, bekijk het van een andere kant.

    Gepubliceerd in: Column, E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Winst is slecht

    Winst is slecht. Ik raakte geïnspireerd door de uitspraak van CEO Jeff Bezos van Amazon, die dit in een documentaire vertelde. Winst moet je investeren in je klanten, zodat je er zo weinig mogelijk van overhoudt. Alleen dan maak je klanten uiteindelijk blij en staat de klant centraal.

    Gepubliceerd in: Column
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Webpower behaalt beveiligingslabel Goud én is GDPR-proof

    Webpower voert het GDPR-proof Privacy Waarborg-keurmerk van de DDMA en heeft het beveiligingslabel Goud behaald. DDMA is de vereniging voor marketing en data.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Zes inzichten die je opdoet na het lezen van de Nationale E-mail Benchmark 2018

    Afgelopen donderdag 21 juni vond de DDMA E-mail Summit plaats. Wij feliciteren onze klant FrieslandCampina met de winnende E-mailcampagne van het jaar. Donderdag 21 juni werd óók de Nationale E-mail Benchmark 2018 gepubliceerd door de DDMA. Deze Benchmark geeft inzicht in de effectiviteit van e-mailcampagnes en laat zien wat een campagne nóg effectiever maakt, bijvoorbeeld het moment van verzending of het gebruik van een specifieke techniek. Ook worden verschillende branches onder de loep genomen. Overall doet e-mailmarketing het goed: de confirmed openrate is licht gestegen en de andere ratio’s zijn goed als gelijk gebleven. Welke inzichten kun je opdoen als je de resultaten van de Nationale Benchmark bekijkt? En wat kunnen we zeggen over e-mailmarketing automation in relatie tot de Benchmark? Dat vertel ik je graag.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Van nieuwsbrief naar e-mailmarketing: waarom en hoe?

    Jacco Bouw, founder van Webpower, neemt je in dit blotitem mee terug naar de basics. Wat is e-mailmarketing precies en hoe kun je er, ook als kleine organisatie of zzp’er, je voordeel mee doen? Misschien stuur je nu nieuwsbrieven of e-mails waardoor je klanten op de hoogte houdt van je ontwikkelingen en aanbiedingen. E-mailmarketing gaat een stap verder dan de “ouderwetse” nieuwsbrieven. Op het gebied van de inhoud in je nieuwsbrief, maar ook op het gebied van de software die je daarvoor gebruikt.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.