Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • E-mailcampagne versturen? Vier conversieverhogende voorbeelden

    Conversie verhogen, betrokkenheid verhogen en tijd besparen (de top 3-redenen waarom onze klanten marketing automation inzetten), doe je pas als je in staat bent automatisch een relevante dialoog te voeren. Die relevante dialoog voer je door een reeks e-mails te versturen die zo relevant mogelijk is op het juiste moment in het “leven” van een contact. In dit artikel geven we vier voorbeelden van e-mailcampagnes die conversie verhogen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Wat is marketing automation?

    Wat is marketing automation, wat is marketing automation-software en waarom helpt het ook jouw organisatie verder? Wij leggen het je helder uit.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadgeneratie, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Marketing automation voor B2B: méér persoonlijk contact

    Wie het belang van persoonlijk contact gebruikt als argument om geen marketing automation toe te passen, zit fout. Goede marketing automation is namelijk geen vervanging van persoonlijk contact, maar juist een waardevolle aanvulling.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadgeneratie, Leadnurturing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Jacco Bouw vertrekt bij Webpower

    Jacco Bouw, oprichter van Webpower, gaat na 20 jaar weg bij de organisatie. Hij gaat zijn pijlen richten op andere zaken.

    Gepubliceerd in: Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • DDMA E-mail Benchmark 2019: 5 learnings

    Donderdag 20 juni is de DDMA E-mail Benchmark weer gepresenteerd tijdens de E-mail Summit. Deze benchmark is in alle opzichten uniek: zes verschillende ESP’s leveren Nederlandse data aan en in geen enkel ander land werken meerdere ESP’s op deze manier samen. Net zoals vorig jaar, zijn wij ook dit jaar uiteraard weer meteen in de cijfers gedoken en zetten voor jou de vijf belangrijkste conclusies op een rijtje.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Gamification: een lucratieve trend in e-mailmarketing

    Op vrijdag 17 mei organiseerde Webpower een RMC-Meetup (Reis Management Club). Onder andere Sanne van Dooren, van nieuwe Webpower-partner Leadfamly, gaf een presentatie. Ze ging in op waarom het brein dol is op spelelementen. Ook vertelde ze hoe je door gamification in e-mailmarketing je database laat groeien, bestaande profielen kunt verrijken en klanten kunt activeren. Chantal Bonefaas van de ANWB, vertelde over het succes van de Fijne Vakantie Check.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Vimla Jaggoe Spierziekten

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden

Vimla Jaggoe  Communicatiemedewerker Spierziekten Nederland

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.