Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing tips: antwoord op de 9 meest gestelde vragen

    Verstuur jij ook nieuwsbrieven of e-mails met aanbiedingen naar je klanten? Dan ben je je waarschijnlijk bewust van het belang en de kracht van e-mails. Wist je dat je nog veel beter resultaat uit e-mails kunt halen door aan e-mailmarketing te gaan doen? In dit artikel geef ik e-mailmarketing tips…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Conversie in e-mailmarketing: is het een heilige koe?

    Is conversie in emailmarketing een heilige koe? Nee. Dat past niet bij ons. Verstuur geen misleidende e-mails en benut daarentegen creativiteit in je organisatie.

    Gepubliceerd in: Column, E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • 4 tips voor het versturen van Black Friday-e-mails: loop geen conversie mis

    E-mailmarketing is het perfecte kanaal voor het relevant maken van iedere dialoog. In dit artikel geven we je vier tips voor het verhogen van je conversie door e-mailmarketing op Black Friday en Cyber Monday.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mailmarketing strategie: denk in problemen

    We zijn geneigd te denken in oplossingen. Zo worden we van kleins af aan opgevoed. Het puzzelstukje past niet in je boerderij-puzzel? Draai het om, bekijk het van een andere kant.

    Gepubliceerd in: Column, E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Winst is slecht

    Winst is slecht. Ik raakte geïnspireerd door de uitspraak van CEO Jeff Bezos van Amazon, die dit in een documentaire vertelde. Winst moet je investeren in je klanten, zodat je er zo weinig mogelijk van overhoudt. Alleen dan maak je klanten uiteindelijk blij en staat de klant centraal.

    Gepubliceerd in: Column
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Webpower behaalt beveiligingslabel Goud én is GDPR-proof

    Webpower voert het GDPR-proof Privacy Waarborg-keurmerk van de DDMA en heeft het beveiligingslabel Goud behaald. DDMA is de vereniging voor marketing en data.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Zes inzichten die je opdoet na het lezen van de Nationale E-mail Benchmark 2018

    Afgelopen donderdag 21 juni vond de DDMA E-mail Summit plaats. Wij feliciteren onze klant FrieslandCampina met de winnende E-mailcampagne van het jaar. Donderdag 21 juni werd óók de Nationale E-mail Benchmark 2018 gepubliceerd door de DDMA. Deze Benchmark geeft inzicht in de effectiviteit van e-mailcampagnes en laat zien wat een campagne nóg effectiever maakt, bijvoorbeeld het moment van verzending of het gebruik van een specifieke techniek. Ook worden verschillende branches onder de loep genomen. Overall doet e-mailmarketing het goed: de confirmed openrate is licht gestegen en de andere ratio’s zijn goed als gelijk gebleven. Welke inzichten kun je opdoen als je de resultaten van de Nationale Benchmark bekijkt? En wat kunnen we zeggen over e-mailmarketing automation in relatie tot de Benchmark? Dat vertel ik je graag.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Vimla Jaggoe Spierziekten

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden

Vimla Jaggoe  Communicatiemedewerker Spierziekten Nederland

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.