Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Opvallende (tussentijdse) resultaten GDPR-healthcheck

    Afgelopen november lanceerden we een praktische GDPR-healthcheck: de Road to the GDPR. Door middel van 20 vragen kunnen marketeers hun kennis en praktische vaardigheden over de GDPR testen. De eerste (tussentijdse) resultaten zijn bekend.

    Gepubliceerd in: Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe lift je als marketeer gemakkelijk mee op de Olympische Winterspelen?

    De Olympische Winterspelen in Pyeongchang, Zuid-Korea, staan voor de deur. Je hoeft niet eens voor een sportmerk of sportgerelateerde dienst te werken: als marketeer kun je gemakkelijk meeliften op de euforie en successen – of juist tegenslagen – van de Spelen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Webpower prolongeert beide ISO-certificeringen

    Webpower kan met trots vermelden dat zij haar ISO-certificeringen heeft geprolongeerd. Hiermee is bevestigd dat zij al jaren voldoet aan de internationale norm voor kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging.

    Gepubliceerd in: Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • E-mailtrends 2018: boosten of achteruitgaan

    In 2018 gaan we meer, maar vooral ook betere e-mails zien. Ik (Jacco Bouw), vertel je graag welke e-mailtrends we (terug) gaan zien in 2018. Ook ben ik zeer regelmatig in China te vinden, waar ze voorlopen op het gebied van mobile first en online (e-mail) marketing. Ook vertel ik je graag op welke manier we China volgen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Leadnurturing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Road to the GDPR: de aanmelderstekst

    Deze checklist + blog zijn onderdeel van onze GDPR-healthcheck “Road to the GDPR”. In deel 2 van de test behandelen we de aanmelderstekst. Heb je de test nog niet gedaan? Doe deze dan eerst en lees daarna pas de achtergrondinformatie in deze blog. Dat is wél zo leuk!

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Road to the GDPR: het aanmeldproces

    Deze blog is onderdeel van onze GDPR-healthcheck “Road to the GDPR”. In deel 1 van de test behandelen we het aanmeldproces. Heb je de test nog niet gedaan? Doe deze dan eerst en lees daarna pas de achtergrondinformatie in deze blog. Dat is wél zo leuk!

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.