Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • E-mailmarketing strategie: denk in problemen

    We zijn geneigd te denken in oplossingen. Zo worden we van kleins af aan opgevoed. Het puzzelstukje past niet in je boerderij-puzzel? Draai het om, bekijk het van een andere kant.

    Gepubliceerd in: Column, E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Winst is slecht

    Winst is slecht. Ik raakte geïnspireerd door de uitspraak van CEO Jeff Bezos van Amazon, die dit in een documentaire vertelde. Winst moet je investeren in je klanten, zodat je er zo weinig mogelijk van overhoudt. Alleen dan maak je klanten uiteindelijk blij en staat de klant centraal.

    Gepubliceerd in: Column
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Webpower behaalt beveiligingslabel Goud én is GDPR-proof

    Webpower voert het GDPR-proof Privacy Waarborg-keurmerk van de DDMA en heeft het beveiligingslabel Goud behaald. DDMA is de vereniging voor marketing en data.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Zes inzichten die je opdoet na het lezen van de Nationale E-mail Benchmark 2018

    Afgelopen donderdag 21 juni vond de DDMA E-mail Summit plaats. Wij feliciteren onze klant FrieslandCampina met de winnende E-mailcampagne van het jaar. Donderdag 21 juni werd óók de Nationale E-mail Benchmark 2018 gepubliceerd door de DDMA. Deze Benchmark geeft inzicht in de effectiviteit van e-mailcampagnes en laat zien wat een campagne nóg effectiever maakt, bijvoorbeeld het moment van verzending of het gebruik van een specifieke techniek. Ook worden verschillende branches onder de loep genomen. Overall doet e-mailmarketing het goed: de confirmed openrate is licht gestegen en de andere ratio’s zijn goed als gelijk gebleven. Welke inzichten kun je opdoen als je de resultaten van de Nationale Benchmark bekijkt? En wat kunnen we zeggen over e-mailmarketing automation in relatie tot de Benchmark? Dat vertel ik je graag.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • 12 tips voor de optimale ondersteuning van jouw event met marketing automation

    Je event staat voor de deur, maar hoe zorg je ervoor dat de inschrijvingen binnenlopen? Marketing automation kan je meerdere stappen vooruit helpen. Het automatiseren van je (e-mail)marketingprocessen helpt bijvoorbeeld bij het werven van het juiste aantal bezoekers. Maar ook op de dag zelf verloopt je event gestroomlijnd. Hoe dat werkt? Ik leg het je (naast 12 inspiratietips) uit.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Sms marketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe lift je als marketeer gemakkelijk mee op de Olympische Winterspelen?

    De Olympische Winterspelen in Pyeongchang, Zuid-Korea, staan voor de deur. Je hoeft niet eens voor een sportmerk of sportgerelateerde dienst te werken: als marketeer kun je gemakkelijk meeliften op de euforie en successen – of juist tegenslagen – van de Spelen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.