Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    E-mailmarketing trends 2020: automation uit de kinderschoenen

    In de DDMA Nationale E-mail Benchmark, die in juni van dit jaar gepubliceerd is, is te lezen dat de e-mailratio’s gelijk gebleven of zelfs licht gestegen zijn. Positief nieuws, want e-mailmarketing zit dus nog steeds in de lift. Wat zijn de e-mailmarketing trends in 2020? In e-mailmarketing (automation) moet je…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Video in e-mail: een gemiste kans voor marketeers

    Raak geïnspireerd door de kracht van video in e-mail en ga meteen aan de slag, want budget en techniek hoeven geen obstakels meer te vormen.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Verkiezingen: big data en microtargeting zijn leuk, maar het kan nog veel persoonlijker

    Is het niet veel effectiever om kiezers al in een veel eerder stadium aan de partij te binden? Hoe kunnen politieke partijen  zorgen voor meer merkloyaliteit met marketing automation.

    Gepubliceerd in: Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Wat marketeers kunnen leren van cybercriminelen

    Sophos Benelux houdt zich dagelijks bezig met de beveiliging van data voor bedrijven en particulieren. Marketing Manager Benelux, Michael Heering laat aan de hand van voorbeelden zien hoe de cybercrimineel je verleidt tot het klikken op banners, links en landingspagina’s. En wat je daar als marketeer van kunt leren.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Zo verleidt EEN Media vrouwen op basis van online content

    Vrouwen van 16 tot 36 jaar verleiden. Klinkt voor veel mannen als een droombaan toch? Paul Wilkens doet niets anders. Als CEO van EEN Media vertelde hij ons interessante insights op de door Webpower en Cooler Media georganiseerde powersessie over ‘Verleiding’.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Soft bounce versus hard bounce

    Bij het versturen van je e-mail kan het altijd gebeuren dat je boodschap niet aankomt. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn en in de statistieken van je e-mailcampagne kun je zien wat de bounce-cijfers zijn. Maar wat betekent dit eigenlijk?

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Bespaar geld door een kwalitatief goede verzendlijst

    Wil je een grote verzendlijst? Of wil je een verzendlijst waarvan de ontvangers de e-mail altijd openen en doorklikken? De essentie van een kwalitatief goede verzendlijst is dat hierin alleen de ontvangers zijn opgenomen die ook daadwerkelijk iets doen met je e-mails.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.