Lees onze meest recente blogs

  • Top artikel!

    De beste onderwerpregel voor je e-mail: 12 tips

    Hoe val je op in de inbox van een ontvanger? De onderwerp-regel van je e-mail (en je pre-header) zijn je enige mogelijkheden voor het realiseren van een open en daarom extra belangrijk. Hoeveel aandacht schenk jij aan je onderwerpregels? We hebben 12 tips voor de beste onderwerpregel en pre-headers voor…

    Lees artikel

Terug naar blog

Sorteer op:


  • Road to the GDPR: de verwerking

    Deze blog is onderdeel van onze GDPR-healthcheck “Road to the GDPR”. In deel 3 van de test behandelen we de verwerking van gegevens, waaronder je Privacybeleid, het opslaan van de aanmelderstekst en het uitvoeren van een mogelijke heractivatiecampagne. Heb je de Road to the GDPR nog niet gedaan? Doe deze dan eerst en lees daarna pas de achtergrondinformatie in deze blog. Dat is wél zo leuk!

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Webpower lanceert praktische GDPR-healthcheck

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation, Nieuws
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Hoe e-mailmarketing sales verhoogt op Black Friday

    Met Black Friday en Cyber Monday start het seizoen voor Kerst- (en Sinterklaas)-aankopen officieel. Online aankopen zijn jaar na jaar opnieuw gestegen. Dit jaar is de verwachte opbrengst uit online verkopen 1.3 Biljoen (+ 15% ten opzichte van 2016).

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Symbolen in de onderwerpregel, waarom en hoe?

    De onderwerpregel is één, zo niet hét belangrijkste, onderdeel van een e-mail. Het is het eerste dat de ontvanger ziet en moet hem of haar verleiden de e-mail te openen. Bovendien hebben niet alle e-mailclients een previewfunctie, je ziet de inhoud van de mail dus niet gelijk op je scherm

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • 4 redenen waarom je (e-mail) marketing automation juist in het najaar tegen het licht moet houden

    Wil jij graag scoren, maar heb je geen budget om de dure campagnes aan het einde van het jaar in te kopen? Houd (e-mail) marketing automation dan eens op de volgende manieren tegen het licht:

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing, Marketing automation
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

  • Vijf signalen van een dubieuze verzendlijst

    Hoe kom je er achter of e-mailadressen een nette manier zijn verkregen? Vijf signalen die aangeven dat je te maken hebt met een malafide verzendlijst.

    Gepubliceerd in: E-mailmarketing
    Lees artikel E-mail mij dit artikel

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Op een krachtige manier conversie realiseren?

Schrijf je in voor YOUR Inspiration,
de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower.
Loop geen relevante tips & tricks mis.