
Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.
Leon van der Kolk- Campagnemanager bij MijndomeinTrek Benelux verkoopt haar fietsen via verschillende dealers. Trek Benelux wil het klantcontact met de klant optimaliseren en retentie verhogen voor haar dealers. Dat wil zeggen herhaald winkelbezoek stimuleren en meer kansen creëren voor service, onderhoud en verkoop. Ook wil Trek de loyaliteit van de dealer richting Trek en van de consument richting de dealer vergroten. Daarom is het Trek Connect-programma opgezet.
Lees volledige case E-mail mij deze caseMijndomein wilde de conversie van de gratis naar de betaalde websitemaker verhogen. Een onboardingcampagne per e-mail, is daarvoor aangeboord als nieuw marketingkanaal. Het Mijndomein-team had nog helemaal géén ervaring met e-mailautomation en heeft het onboardingproces zelf in de Flow Builder gebouwd. Deze case onderstreept hoe je met relatief weinig budget, (voornamelijk) voorbereidingstijd en zélfs met weinig ervaring een gigantische conversieverhoging behaalt door (e-mail) marketing automation.
Lees volledige case E-mail mij deze caseIn aansluiting op het offline Ledenmagazine van Spierziekten (vier keer per jaar) wil de vereniging vaker en meer persoonlijke, actuele voorlichting geven. Dat gebeurt door inzet van de Contact Digitaal nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief, die twaalf keer per jaar verzonden wordt, is een campagne die op zichzelf staat en een hele belangrijke plek inneemt in de communicatie van Spierziekten. Met slecht 0,2 fte mankracht voor e-mailmarketing en een beperkt budget, is een groot succes behaald. Dat komt door de toepassing van verregaande segmentatie en personalisatie.
Lees volledige case E-mail mij deze caseRuim 350 producten van 9 FrieslandCampina-merken zijn sinds 2013 voorzien zijn van een unieke Eurosparen-code. Deze code voeren consumenten in voor sparen, geld-terug- & win-acties en/of om toegang te krijgen tot content. De kracht van het succes van het platform zit onder andere in de inzet van gepersonaliseerde lifecycle e-mails.
Lees volledige case E-mail mij deze caseLandingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.
Leon van der Kolk- Campagnemanager bij MijndomeinConversie en klantloyaliteit verhogen? Schrijf je in voor YOUR Insight, de maandelijkse inspiratie-e-mail van Webpower. Loop geen relevante tips & tricks mis.
Maak van klanten loyale ambassadeurs met gepersonaliseerde e-mailcampagnes en een geautomatiseerde klantreis. Wij bieden gemakkelijk te gebruiken software waarmee je real en bottom line marketing resultaten behaalt.
Ja, ik wil een demo van de softwareGratis en vrijblijvendNeem contact op
Elke B2B-organisatie zal herkennen dat sales en marketing steeds meer in elkaar overlopen. Lijnen en verantwoordelijkheden vervagen met één gemeenschappelijk doel: meer (online) conversie.