DDMA Email Summit 2019, de onmisbare update voor e-mailspecialisten

Ja, ik wil kans maken op een gratis toegangskaart

De DDMA Email Summit is de jaarlijkse update die geen enkele e-mailspecialist mag missen.
Dit jaar onder andere on stage:

  • Google over AMP in e-mail
  • Vero Moda over hun campagnes met gamificatie als key ingredient
  • Eneco en Hema over optimalisatie van hun klantcommunicatie
  • Niftyimages: een effectieve en laagdrempelige tool (ook eenvoudig in te zetten met Webpower!) voor het verder personaliseren van je dialoog in afbeeldingen
  • Ethisch hacker Patrick de Brouwer: zie hoe hackers te werk gaan en wat jíj daarvan kunt leren voor bescherming van je data
  • De presentatie van de Nationale Email Benchmark 2019
  • De DDMA E-mail Awards

Praktische informatie

Datum: 20 juni 2019

Locatie: De Kromhouthal, Amsterdam

Toegang: Prijzen variëren. Maak via Webpower kans op een gratis toegangskaart!

Aanvang: 09:00 uur

Einde: 19:00 uur

"Laat ons weten waarom jij graag graag naar de DDMA Email Summit gaat en maak kans op een gratis toegangskaart."

Wij zijn erbij - jij ook?

Webpower is zilveren sponsor én heeft maar liefst twee afgevaardigden in de DDMA Email Council. Collega’s Sean Barten en Jelle Teeuwisse zetten zich al jarenlang in om de kennis en ontwikkelingen in ons vakgebied nationaal en Europees over de bühne te brengen.

Gratis naar de Email Summit met Webpower

Webpower is er uiteraard bij op donderdag 20 juni en heeft een aantal plekjes voor haar klanten gereserveerd. Wat wij namelijk het állerleukste vinden aan ons vak, is dat we onze kennis op het gebied van e-mailmarketing kunnen delen en samen kunnen toepassen in ons vak. Heb jij interesse in een dag “denktanken”?

De DDMA Email Council

Wij helpen je graag met jouw next step in e-mailmarketing automation

Laat ons weten waarom jij erbij wilt zijn op 20 juni en maak kans op een gratis toegangskaart t.w.v. € 325.
We laten je begin juni weten of je samen met ons naar de Summit gaat.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Heb je onze nieuwste whitepaper al gelezen?

De bewezen kracht van marketing automation in de B2B

Elke B2B-organisatie zal herkennen dat sales en marketing steeds meer in elkaar overlopen. Lijnen en verantwoordelijkheden vervagen met één gemeenschappelijk doel: meer (online) conversie.

Download deze whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.