Webpower Food for Thought

Na deze inspirerende, leuke sessie, ga je naar huis met meer *kennis *tijd én *resultaat

Kies een kennissessie die aansluit op jouw behoefte

Wil jij ook meer uit je marketingstrategie halen?

De digitale wereld is in beweging. Customer journey, user experience, voice, big data en marketing automation. Het zijn méér dan trends, maar hoe "vang" je deze zodat je enerzijds aan de behoeften van je klant voldoet en tegelijkertijd je marketing- en salesdoelstellingen haalt?

Als (e-mail) marketing automation-specialist komen wij dagelijks bij veel organisaties over de vloer. Wees gerust: veel organisaties worstelen met deze "trends". Omdat wij van ons vak houden én het leuk vinden mee te denken, organiseren wij regelmatig gratis kennissessies met verschillende thema’s.

Doelen realiseren
Ons doel? Jou helpen élke dialoog relevant te maken. Wellicht is dat in eerste instantie niet het doel waar jij meteen aan denkt. Uit ervaring weten wij dat je juist dáármee de volgende doelen realiseert: meer (online) conversie, retentie, hogere klantloyaliteit en tijdwinst. Mmm... food for thought?

Praktische informatie

Datum: Meerdere data

Locatie: Webpower, Koolhovenstraat 1K, Barneveld

Toegang: Gratis, ook als je geen Webpower-klant bent

Aanvang: 11:00 uur

Einde: 13:00 uur

Inschrijven

Kies een Food for Thought-kennissessie die het beste past bij jouw wensen:

De eenvoud van automatiseren     Next level marketing automation

Ons Food for Thought kennissessie-menu voor de komende periode:

  • Segmenteren
  • Profielverrijking
  • Hergebruik van content
  • Inrichten van automatische flows

De eenvoud van automatiseren

Dinsdag 13 november 11:00 tot 13:00 uur Gratis kennissessie

Bijna elke organisatie verstuurt e-mails. Gelukkig weten de meeste organisaties ook dat het één van de goedkoopste en meest doeltreffende manieren is voor communicatie met en verleiding van je doelgroep. Uit de praktijk blijkt tegelijkertijd dat veel marketeers nog "bulk"e-mails versturen, zonder grote vorm van personalisatie. De marketingafdeling wíl wel meer uit dit kanaal halen, maar weet vaak niet hoe of voelt zich geremd door de techniek.

De ingrediënten:
Tijdens deze Food for Thought-kennissessie laten we zien hoe je communicatie relevanter kunt maken voor jouw doelgroep en hoe wij, als software-leverancier, jou daarbij kunnen ondersteunen. Dat doe je door processen slim in te richten en te automatiseren.

Inschrijven: dinsdag 13 november 2018

  • Inrichten van automatische flows o.b.v. externe data
  • Data-integraties met bijv. CRM of webshop
  • Datamanagement-platform

Next level marketing automation

Dinsdag 27 november 11:00 tot 13:00 uur Gratis kennissessie

Je hebt de eerste stappen gezet in het automatiseren van je marketingprocessen. Je weet hoe je je doelgroep persoonlijk aanspreekt en hebt al een aantal (basis) communicatieflows geautomatiseerd (bijv. via e-mail of sms). De “next step” lonkt. Je ziet de kansen van het creëren van 360-graden profielen, maar loopt vast op kennis, technische data-integraties en leveranciers die het vooral heel fijn vinden als jij aansluit op hun processen in plaats van andersom.

De ingrediënten:
Tijdens deze Food for Thought-kennissessie met Datatrics laten we zien hoe je meer uit je in- en outbound marketingstrategie kunt halen door het slimmer inzetten van data. Welke rol kan bijvoorbeeld een Data Management Platform (DMP) vervullen in dit geheel? Na deze sessie weet je hoe je de weg naar de optimale klantbeleving bewandelt.

Inschrijven: dinsdag 27 november 2018

“We kunnen automatisch een miljoen varianten per nieuwsbrief genereren voor onze doelgroepen: leden, abonnees of volgers"

Erik van Uden - hoofd communicatie Spierziekten Nederland

 

Klanten voor wie we werken

Ontmoet het Webpower-team

Misschien is onze pay-off “marketing gets personal” je al eens opgevallen. Allereerst staat deze voor de mogelijkheden van onze marketing automation software, waarmee je eenvoudig interesseprofielen kunt opbouwen en doelgroepselecties kunt maken. Ofwel: met “een druk op de knop” een grote groep mensen bereiken en toch een 1:1 conversatie aangaan met je ontvanger. Marketing gets personal betekent voor ons ook de mensen tonen achter Webpower, want samen met hen maakt de software het verschil. De combinatie van kennis, techniek en analyse vormt de basis van ons succes. Door plezier, innovatie en creativiteit, passie en energie in alles wat we doen uit te dragen, zijn we groot geworden, maar altijd persoonlijk gebleven. Precies om dié reden nodigen wij jou uit voor een inspirerende kennissessie bij ons op kantoor.

Ja ik wil me inschrijven voor een kennissessie