Webpower Food for Thought

Na deze inspirerende, leuke sessie, ga je naar huis met meer *kennis *tijd én *resultaat

Ja, ik meld me gratis aan

Wil jij ook meer uit je marketingstrategie halen?

De digitale wereld is in beweging. Customer journey, user experience, voice, big data en marketing automation. Het zijn méér dan trends, maar hoe "vang" je deze zodat je enerzijds aan de behoeften van je klant voldoet en tegelijkertijd je marketing- en salesdoelstellingen haalt?

Als (e-mail) marketing automation-specialist komen wij dagelijks bij veel organisaties over de vloer. Wees gerust: veel organisaties worstelen met deze "trends". Omdat wij van ons vak houden én het leuk vinden mee te denken, organiseren wij regelmatig gratis kennissessies met verschillende thema’s.

Doelen realiseren
Ons doel? Jou helpen élke dialoog relevant te maken. Wellicht is dat in eerste instantie niet het doel waar jij meteen aan denkt. Uit ervaring weten wij dat je juist dáármee de volgende doelen realiseert: meer (online) conversie, retentie, hogere klantloyaliteit en tijdwinst. Mmm... food for thought?

Praktische informatie

Datum: Meerdere data

Locatie: Webpower, Koolhovenstraat 1K, Barneveld

Toegang: Gratis, ook als je geen Webpower-klant bent

Aanvang: 11:00 uur

Einde: 13:00 uur

Inschrijven

Ons Food for Thought kennissessie-menu voor de komende periode:

  • Hergebruik van content
  • Inrichten van automatische flows
  • Data-integraties met bijv. CRM, webshop of datamanagement-platform

Marketing automation - the next steps

Dinsdag 14 mei  11:00 tot 13:00 uur Gratis kennissessie

Je herkent het vast wel. Je wilt graag vervolgstappen zetten in je marketingstrategie, maar loopt vast op terugkerende werkzaamheden, met veel handwerk. Je werkzaamheden zijn foutgevoelig, je hebt continu het gevoel te stressen tegen de klok en je mist data voor de juiste personalisatie, optimalisatie en slagkracht. Je grijpt graag nieuwe kansen, maar raakt stiekem verstrikt in technische termen als DMP/CDP of wetgeving zoals AVG en de ePrivacy

De ingrediënten:

Tijdens deze Food for Thought-kennissessie helpen we klanten en niet-klanten van Webpower in het verder automatiseren van hun marketingprocessen. Na deze sessie weet je hoe je de weg naar de optimale klantbeleving bewandelt en welke software en stappen je moet inzetten om die doelstelling te bereiken. En welke rol Webpower daarbij kan vervullen.

Inschrijven: dinsdag 14 mei 2019

“We kunnen automatisch een miljoen varianten per nieuwsbrief genereren voor onze doelgroepen: leden, abonnees of volgers"

Erik van Uden - hoofd communicatie Spierziekten Nederland

 

Onze klanten

Ontmoet het Webpower-team

Misschien is onze pay-off “marketing gets personal” je al eens opgevallen. Allereerst staat deze voor de mogelijkheden van onze marketing automation software, waarmee je eenvoudig interesseprofielen kunt opbouwen en doelgroepselecties kunt maken. Ofwel: met “een druk op de knop” een grote groep mensen bereiken en toch een 1:1 conversatie aangaan met je ontvanger. Marketing gets personal betekent voor ons ook de mensen tonen achter Webpower, want samen met hen maakt de software het verschil. De combinatie van kennis, techniek en analyse vormt de basis van ons succes. Door plezier, innovatie en creativiteit, passie en energie in alles wat we doen uit te dragen, zijn we groot geworden, maar altijd persoonlijk gebleven. Precies om dié reden nodigen wij jou uit voor een inspirerende kennissessie bij ons op kantoor.

Ja ik wil me inschrijven voor een kennissessie