Ontmoet ons bij de volgende Reis Management Club meet-up

Webpower is sinds 2018 sponsor van de Reis Management Club; een platform waarbij een podium wordt geboden voor kennisdeling en verdieping en waar netwerken centraal staat. Als e-mailmarketing automation specialist sinds 1999 hebben wij veel marketing uitdagingen de revu zien passeren. En omdat we plezier beleven aan ons vak vinden het leuk en belangrijk om deze kennis met andere organisaties te delen. We gaan dan ook graag met jou het gesprek aan hoe je als reisprofessional je marketing- en salesprocessen kunt optimaliseren, je klantloyaliteit kunt vergroten en je ROI kunt verbeteren door je doelgroep persoonlijker aan te spreken. Binnen de reisbranche werken we voor uiteenlopende organisaties; van tour operators tot luchtvaartmaatschappijen, van hotelketens, tot autoverhuurders en cruisemaatschappijen.

Praktische informatie

Datum: meerdere data

Locatie: meerdere locaties, zie het specifieke event-overzicht op deze pagina

Toegang: Gratis voor RMC-leden

Aanvang: 14:00 uur

Einde: 19:00 uur

RMC meet-ups

Kennisdeling werkt twee kanten op en daarom kun je ervan uitgaan dat er altijd iemand van het Webpower-team aanwezig is bij de verschillende RMC meet-ups die door het jaar worden georganiseerd, ook als deze niets met e-mail marketing automation te maken hebben. De planning van de meet-ups is nog niet voor het hele jaar bekend, maar hierbij een zo nauwkeurig mogelijk overzicht van de meest recente en toekomstige meet-ups:

  • Datum: 16 oktober 2018
    Onderwerp: Marketing gets personal met beauty, brains en tech
    Webpower & RMC houden op dinsdag 16 oktober in Barneveld een Meet-up in het internationale hoofdkantoor van dé specialist in e-mailmarketing (automation) software. Customer journey, user experience, voice, data… Termen die steeds vaker worden gebruikt in de reisbranche. Maar hoe voldoe je als reisorganisator optimaal aan de behoeften van je klant? Meer informatie en inschrijven.
    Locatie: Webpower kantoor, Barneveld
  • Datum: 5 oktober 2018
    Onderwerp: Dynamic Packaging van Qenner en de online weboplossingen van Noverius
    Locatie: TravMagazine kantoor, Hilversum
  • Datum: 15 juni 2018
    Onderwerp: Leading Ladies over innovatie
    Locatie: Transavia hoofdkantoor, Schiphol
  • Datum: 17 mei 2018
    Onderwerp: SGRZ Garantie & SGRZ Retaildekking, ken jij alle ins en outs?
    Locatie: TravMagazine kantoor, Hilversum
  • Datum: 6 april 2018
    Onderwerp: AVG: is uw bedrijf er klaar voor?
    Als software-leverancier heeft Webpower dagelijks te maken met het verwerken van data. Oprichter van Webpower, Jacco Bouw, vertelt welke vraagstukken speelden bij Leidsche Rijn Centrum, waarvoor Webpower betrokken is bij de e-mailmarketing implementatie en een praktijkgerichte adviesrol vervult binnen de GDPR-implementatie.
    Locatie: TravMagazine kantoor, Hilversum

Marketing gets personal

Misschien is onze pay-off “marketing gets personal”  je al eens opgevallen. Allereerst staat deze voor de mogelijkheden van onze e-mail marketing automation software, waarmee je eenvoudig interesseprofielen kunt opbouwen en doelgroepselecties kunt maken. Ofwel: met “een druk op de knop” een grote groep mensen bereiken en toch een 1:1 conversatie aangaan met je ontvanger. Hoe we dat doen? Onze specialisten vertellen je er graag meer over. Marketing gets personal betekent voor ons ook de mensen tonen achter Webpower. En daarom stellen wij hier graag de volgende collega’s aan je voor:

Jacco Bouw

Jacco, oprichter van Webpower, marketing- en gadgetfreak. De tientallen reizen die Jacco zowel zakelijk als privé maakt, maken hem tot een ervaringsspecialist op het gebied van travel. Hij weet waar de behoeften van zakelijke en vrijetijds-reizigers liggen en welke kansen reisbedrijven kunnen grijpen om daar beter op in te spelen. En wie Jacco langer kent, weet dat hij zijn kennis, passie graag inzet om bedrijven daarbij te helpen.

Dennis van den Bogaard

Dennis komt als Business Development Manager dagelijks bij veel organisaties over de vloer en weet als geen ander met welke uitdagingen organisaties binnen en buiten de reisbranche te maken hebben. Deze kennis zet hij graag in om reisbedrijven verder te helpen bij de volgende stap in marketing automation. Enthousiasteling, bruggenbouwer en WYSIWYG.

Gerda Kloezeman

Gerda is als Campaign Manager betrokken bij de marketingcampagnes van Webpower in Nederland, Zweden en Spanje en is vanwege haar jarenlange achtergrond als marketing- en PR consultant in de reisindustrie stiekem nog heel erg betrokken bij alles wat met het positioneren en verkopen van reizen te maken heeft. Met haar kritische blik weet ze als geen ander de verbinding te leggen tussen de behoefte van de reisorganisaties en het Webpower-platform.

We zien je graag bij een van de volgende meet-ups, maar alvast eerder kennis maken kan natuurlijk ook! Download ons whitepaper “de reisbranche laat kansen liggen” of neem contact met ons op via onderstaand formulier.

Ontmoet het Webpower-team

Laat ons weten dat je bij een volgende RMC meet-up aanwezig bent of hoe we je op een andere manier van dienst kunnen zijn.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.