Bouw je ultieme customer journey en verhoog conversie zonder omkijken

Download product brochure

Automatiseer en hergebruik je customer journeys

Je herkent je vast wel in één van de volgende problemen...

Je organiseert een event. Leuk, al 40 aanmeldingen! Je moet de aanmelders een bedanke-mail sturen en de afmelders een herinneringse-mail. Laat staan de programma-info en de tickets. Pff, daar zit écht veel tijd en handwerk in...

Je hebt het goed voor elkaar, want nieuwe leads krijgen na inschrijving automatisch een reeks e-mails. Je meet alleen niet aan de hand van interacties - zoals opens of kliks - wanneer een klant klaar lijkt te zijn voor een aankoop. Juist dát verhoogt je conversie. De Flow Builder is erop ingericht op het juiste moment persoonlijke communicatie te versturen.

Misschien is het automatiseren van je proces al een tijdje geleden. Eigenlijk heb je geen overzicht meer. Je weet niet wát er geautomatiseerd is en hoe het precies is ingeregeld. Hoe krijg je het overzicht terug, zodat iedereen binnen de organisatie het begrijpt en ermee aan de slag kan?

Ai, jouw nieuwe contact heeft behoefte aan bepaalde informatie, maar toevállig heb je de e-mail met content daarover vorige maand al verzonden. Is er een manier om die relevante en niet tijdsgebonden content slimmer in te zetten en te hergebruiken?

De voordelen van de Flow Builder op een rij

  • de Flow Builder maakt dat je processen nóg efficiënter inricht
  • bespaar tijd en verhoog je conversie
  • laat automatische vervolgcommunicatie versturen op basis van gedrag
  • hergebruik je customer journey en content: speel in op de informatiebehoefte
  • beperk handmatige taken en voorkom fouten

Dynamisch en flexibel

Stuur de juiste boodschap op het juiste moment

Je leads en klanten kun je indelen in persona’s die dezelfde informatie- of koopbehoefte hebben. Daarmee stel je de klant centraal en maak je de communicatie minder afhankelijk van de marketeer.

Ofwel: niet jij als marketeer bepaalt wanneer iemand welke informatie toegestuurd krijgt, maar je stuurt je contact geautomatiseerd de informatie die past bij zijn specifieke customer journey.

Automatiseer je flow

Persoonlijk en voor iedereen op maat

Het verzenden van het eerste bericht is pas het begin. Op basis van een actie van een contact (bijvoorbeeld een open, click) óf een klantcontact-waarde, kun je Webpower automatisch vervolgcommunicatie laten verzenden. Persoonlijker en meer op maat kan haast niet.

Sneller en efficiënter

Bespaar tijd op je customer journey

Coderen is verleden tijd. Met de Flow Builder klik je gemakkelijk en snel een customer journey in elkaar door onze gebruiksvriendelijk drag & drop-editor.

Per stap stel je de juiste actie in. Omdat je alles goed kunt voorbereiden en niet gebonden bent aan deadlines, beperk je óók je foutmarge.

Ontvang voorbeelden van campagnes Inspiratie nodig?

2
Verjaardag Flow
Evenement Flow
Onboarding Flow
Loyaliteits Flow

Support en voorbeeld-flows

Wij bekijken graag samen met je welke data je het beste kunt integreren voor optimaal resultaat. Ook bieden we een gratis kennissessie en op ons kennisplatform kun je handige en praktische tutorials bekijken. Daarin vind je flows die je eenvoudig zelf kunt nabouwen.

Meer weten?
We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk en denken graag met je mee voor het behalen van een beter resultaat uit je bestaande of nieuwe flows.

Neem contact op

Dirk van den Broek AON

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Dirk van den Broek- Campagnemanager bij AON

Meer weten?

We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk en denken graag met je mee voor het behalen van een beter resultaat uit je bestaande of nieuwe flows.

Happy Webpower customers

Heb je onze nieuwste whitepaper al gelezen?

De bewezen kracht van marketing automation in de B2B

Elke B2B-organisatie zal herkennen dat sales en marketing steeds meer in elkaar overlopen. Lijnen en verantwoordelijkheden vervagen met één gemeenschappelijk doel: meer (online) conversie.

Download deze whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.