Creëer gemakkelijk landingspagina’s en koppel formulieren automatisch aan je database

Snel en eenvoudig conversie verhogen met een landingspagina

Drag & drop editor:
klik je pagina gemakkelijk in elkaar

Alle data binnen
1 platform

Binnen 10 minuten
je landingspagina live

Je herkent je vast wel in één van de volgende uitdagingen...

 

Een landingspagina opmaken kost veel tijd en je doet dit in een externe tool (je CMS) en samen met iemand anders
Je moet je verzamelde gegevens handmatig verwerken en (terug)koppelen aan je database
Je wilt je contacten het invullen zo gemakkelijk mogelijk maken door gedeelten van het formulier alvast vooraf in te vullen
Je wilt profielen en data verrijken, maar het koppelen van de formulieren op je landingspagina aan je database kost veel tijd
Je kunt niet meteen en automatisch actie ondernemen (bijvoorbeeld een e-mailflow laten starten) op basis van je verrijkte gegevens

Net als Heineken en AON ook snel profiteren van de voordelen van Landing Pages?

Neem contact op

De voordelen van Landing Pages op een rij

  • E-mails én landingspagina's opmaken in 1 platform
  • Iedereen kan het: drag & drop je landingspagina gemakkelijk in elkaar
  • Geen externe tool of webbouwer nodig
  • Verrijk data: koppel formulieren gemakkelijk aan je Webpower-database

Bespaar tijd door een automatische koppeling met je database

Verzamel je basisgegevens van contacten of houd je je al bezig met profielverrijking? Formulieren zijn het geheim achter het personaliseren van marketing. Een formulier dat je opmaakt in je CMS, moest je voorheen door je website-bouwer laten koppelen aan je e-mailmarketingsysteem. Dat kost tijd en werkte minder efficiënt.

Dat is verleden tijd met Landing Pages. Achter een “Call to Action” of button in je e-mail hang je voortaan gemakkelijk een zelf gecreëerde landingspagina met een formulier. We vullen het formulier alvast vooraf in en ook koppelen we de ingevulde gegevens meteen aan je database.

Je contact snel verleiden

Start meteen communicatieflows

Door de automatische koppeling met Webpower, hoeft je contact minder in te vullen en bespaar jij tijd en handwerk. Volg jouw gesegmenteerde database slim op met automatische flows.

Drie veelvoorkomende voorbeelden:

  • Meld je contact zich via het formulier aan voor jouw evenement?
    Webpower plaatst jouw contact meteen in de groep aanmelders waarna de communicatie(flow) over het evenement start.
  • Sta je op een beurs en vult iemand zijn gegevens in bij jouw stand?
    Stuur jouw bezoekers automatisch een bedank-e-mail en een beurs-aanbieding.
  • Je vraagt bij aanmelding vaak alleen maar een e-mailadres van je contact. Zet na het aanmelden een kennismakings-/welkomstcampagne in voor verrijking van de contactgegevens. Daarvoor zet je landingspagina’s en formulieren in.

 

Gemakkelijk opmaken in jouw huisstijl

Het aanmaken van een landingspagina is niet moeilijk. Via onze Page Builder, gebaseerd op onze drag & drop-editor, sleep je gemakkelijk een landingspagina in elkaar met jouw huisstijl-elementen.

Door de uniforme uitstraling en snelle werking van de pagina, wordt jouw contact optimaal verleid tot het ondernemen van de juiste actie.

De power van onze experts

Wij bekijken graag samen met je hoe je Landing Pages kunt inzetten en duiken graag samen met je in jouw marketing-uitdagingen. Hoe zet je contactgegevens strategischer in en hoe haal je meer uit je database?

Ook bieden we een gratis kennissessie en op ons kennisplatform vind je handige en praktische tutorials. Daar leren we je bijvoorbeeld stap voor stap hoe je een Landing Page bouwt.

Happy Webpower customers

Dirk van den Broek AON

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Dirk van den Broek- Campagnemanager bij AON

Nu alvast meer weten?

We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk en laten je graag
kennismaken met de Power achter marketing automation.

Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Heb je onze nieuwste whitepaper al gelezen?

De bewezen kracht van marketing automation in de B2B

Elke B2B-organisatie zal herkennen dat sales en marketing steeds meer in elkaar overlopen. Lijnen en verantwoordelijkheden vervagen met één gemeenschappelijk doel: meer (online) conversie.

Download deze whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.