Snel en eenvoudig conversie verhogen met een landingspagina
Drag & drop editor:
klik je pagina gemakkelijk in elkaar
Alle data binnen
1 platform
Binnen 10 minuten
je landingspagina live
Je herkent je vast wel in één van de volgende uitdagingen...
![]() |
Een landingspagina opmaken kost veel tijd en je doet dit in een externe tool (je CMS) en samen met iemand anders |
![]() |
Je moet je verzamelde gegevens handmatig verwerken en (terug)koppelen aan je database |
![]() |
Je wilt je contacten het invullen zo gemakkelijk mogelijk maken door gedeelten van het formulier alvast vooraf in te vullen |
![]() |
Je wilt profielen en data verrijken, maar het koppelen van de formulieren op je landingspagina aan je database kost veel tijd |
![]() |
Je kunt niet meteen en automatisch actie ondernemen (bijvoorbeeld een e-mailflow laten starten) op basis van je verrijkte gegevens |
Net als Heineken en AON ook snel profiteren van de voordelen van Landing Pages?

De voordelen van Landing Pages op een rij
- E-mails én landingspagina's opmaken in 1 platform
- Iedereen kan het: drag & drop je landingspagina gemakkelijk in elkaar
- Geen externe tool of webbouwer nodig
- Verrijk data: koppel formulieren gemakkelijk aan je Webpower-database
Bespaar tijd door een automatische koppeling met je database
Verzamel je basisgegevens van contacten of houd je je al bezig met profielverrijking? Formulieren zijn het geheim achter het personaliseren van marketing. Een formulier dat je opmaakt in je CMS, moest je voorheen door je website-bouwer laten koppelen aan je e-mailmarketingsysteem. Dat kost tijd en werkte minder efficiënt.
Dat is verleden tijd met Landing Pages. Achter een “Call to Action” of button in je e-mail hang je voortaan gemakkelijk een zelf gecreëerde landingspagina met een formulier. We vullen het formulier alvast vooraf in en ook koppelen we de ingevulde gegevens meteen aan je database.


Je contact snel verleiden
Start meteen communicatieflows
Door de automatische koppeling met Webpower, hoeft je contact minder in te vullen en bespaar jij tijd en handwerk. Volg jouw gesegmenteerde database slim op met automatische flows.
Drie veelvoorkomende voorbeelden:
- Meld je contact zich via het formulier aan voor jouw evenement?
Webpower plaatst jouw contact meteen in de groep aanmelders waarna de communicatie(flow) over het evenement start. - Sta je op een beurs en vult iemand zijn gegevens in bij jouw stand?
Stuur jouw bezoekers automatisch een bedank-e-mail en een beurs-aanbieding. - Je vraagt bij aanmelding vaak alleen maar een e-mailadres van je contact. Zet na het aanmelden een kennismakings-/welkomstcampagne in voor verrijking van de contactgegevens. Daarvoor zet je landingspagina’s en formulieren in.
Gemakkelijk opmaken in jouw huisstijl
Het aanmaken van een landingspagina is niet moeilijk. Via onze Page Builder, gebaseerd op onze drag & drop-editor, sleep je gemakkelijk een landingspagina in elkaar met jouw huisstijl-elementen.
Door de uniforme uitstraling en snelle werking van de pagina, wordt jouw contact optimaal verleid tot het ondernemen van de juiste actie.

De power van onze experts
Hoe zet je contactgegevens strategischer in en hoe haal je meer uit je database?
Wij spelen het e-mail marketing automation spel graag samen met jou! Jij als expert in jouw vakgebied, wij als expert van onze software.
Laat ons weten voor welke marketing-uitdagingen jij staat en ontvang gratis advies voor meer conversie en rendement.
Happy Webpower customers

Webpower is ons centrale event-organisatie-platform geworden
Vimla Jaggoe Communicatiemedewerker Spierziekten NederlandLanding Pages gratis uitproberen in onze software?
Probeer Webpower nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.