Krachtige communicatie:

geautomatiseerd, gepersonaliseerd en datagedreven

Marketing automation:

De meest relevante dialogen

Wij hebben al 20 jaar ervaring met krachtige marketing automation. Het resultaat?

Zo'n

46101045094
relevante dialogen

Meer kwalitatieve leads

Klanten die de meeste conversie
binnenhaaien.... 😉

Efficiënte inrichting van
marketing- en salesprocessen

De kracht van Webpower?

Marketing gets personal

Je moet het ijzer smeden als het heet is. Ook online. Persoonlijke marketing wil zeggen dat we jouw dialoog met je B2B- of B2C klant of lead, relevanter maken.

Automatiseer je marketing- en/of salescampagnes
Deel je klanten en leads op in persona’s met dezelfde informatie- of koopbehoefte. Stuur je contact vervolgens de informatie die past bij zijn specifieke customer journey en reageer automatisch op het online gedrag met passende content.

Data is de toekomst

Verrijk je klantprofielen en toon nóg relevantere content

Profielen verrijken doe je door het verzamelen van meer data. Data driven marketing is de toekomst en daarom is het Webpower-platform erg flexibel.

Integreer databronnen als je CRM, CDP, DMP, boekingssystemen en e-maildatabase en creëer 360 graden-klantprofielen. Genereer meer leads en volg hen automatisch op met (e-mail) marketing automation. Door verrijkte profielen is je communicatie nóg relevanter.

E-mailmarketing

Het 1-op-1 communicatiekanaal met de beste ROI

E-mailmarketing is nog steeds het beste kanaal voor een automatische, gepersonaliseerde dialoog met je ontvanger. Die dialoog kun je niet voeren door het ‘schieten met hagel’ via online kanalen als Google Ads en social-kanalen. Daarom is het e-mailmarketingplatform van Webpower een integraal onderdeel van het marketing automation-platform.

 

Flow Builder

Verhoog je conversie met ruim 700%

Automatiseren doe je in Webpower gemakkelijk met de Flow Builder. Drag & drop snel een customer journey in elkaar.

Per stap stel je de juiste actie en vervolgcommunicatie in op basis van het gedrag van je klant. Omdat je alles goed kunt voorbereiden en je customer journey en content kunt hergebruiken, bespaar je tijd en beperk je je foutmarge.

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Landing Pages

Snel en eenvoudig conversie verhogen met een landingspagina

In Webpower kun je óók landingspagina's gemakkelijk in elkaar klikken via onze drag & drop editor. Je hebt daar dus géén externe tool of webbouwer meer bij nodig. Bovendien kun je data gemakkelijk verrijken, doordat je formulieren op landingspagina’s automatisch aan de Webpower-database koppelt.

Support en strategisch advies dichtbij

Samen halen we het maximale
uit het Webpower-platform

Veel organisaties weten wat er mogelijk is, maar beginnen en de eerste stap zetten is een hele uitdaging. Dat hebben wij geleerd in de afgelopen 20 jaar. We fixen het samen. Stap voor stap. Onze supportafdeling is expert in assistentie in het gebruik van de software en onze product- consultants inspireren je graag met next steps in marketing automation. In welke online fase je je ook bevindt; we groeien graag met je mee, ook qua functionaliteiten. Je betaalt bij ons niet de hoofdprijs voor functionaliteiten die je niét gebruikt.

We streven naar enthousiaste klanten die álles uit ons platform willen halen. Daarom starten we een samenwerking met een strategische sessie, bieden we trainingen, organiseren we een jaarlijkse klantendag en ook updaten we je maandelijks over mogelijkheden van onze software.

Happy Webpower customers

Onze data- en marketing automation-experts werken dagelijks met onze klanten
aan leadscoring, leadnurturing, event-, lifecycle- en talloze andere campagnes.

Dieper in de power van marketing automation duiken?

Download onze productbrochure. Daarin lees je met welke Webpower-functionaliteiten je jouw conversie verhoogt.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Heb je onze nieuwste whitepaper al gelezen?

De bewezen kracht van marketing automation in de B2B

Elke B2B-organisatie zal herkennen dat sales en marketing steeds meer in elkaar overlopen. Lijnen en verantwoordelijkheden vervagen met één gemeenschappelijk doel: meer (online) conversie.

Download deze whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.