Data en e-mail marketing automation
Cruciaal voor een relevante, persoonlijke dialoog
Data integratie: waarom is het zo belangrijk?
Elke marketeer weet dat het sturen op data steeds belangrijker is voor het behalen van succes. Door data driven marketing kun je gepersonaliseerde content en campagnes afleveren. Daardoor vergroot je de kans op succesvolle leadgeneratie, conversie en klantenbinding.
Omdat de omgang met data vaak lastiger is dan je zou willen (je bent immers marketeer en geen techneut), ontvangen we hier regelmatig vragen over. In onze datareeks "Alles over data", geven we de belangrijkste informatie en inzichten prijs. Start ook met optimaliseren en (door)automatiseren!
Hoe ver ben jij al met jouw datapuzzel?
Wij helpen je graag verder met informatie en advies over de volgende onderwerpen:
Data-integratie, waarom is het nodig
- Data-integratie?
- Waarom synchroniseren?
- Voorbeelden datakoppelingen
- Welke data-integraties zijn het meest voorkomen?
Segmentatie en data verrijken in 3 stappen
- Segmentatie voor e-mailmarketing
- Data verrijken voor e-mailmarketing
- Communicatie personaliseren
Je leest "alles over data" in het eBook
Inclusief voorbeelden van data-integratie-toepassingen door andere organisaties, een checklist met vragen die je jezelf moet stellen als je actiever met data driven marketing aan de slag gaat en een praktische invul-oefening om jouw data in kaart te brengen.
"De API van Webpower is gemakkelijk te koppelen. De onboarding-campagne, in de Webpower Flow Builder, leidde tot een conversieverhoging van maar liefst 700%. Met meer inzicht in data kunnen we daarnaast gerichter aan de slag met marketing-campagnes en data-analyse."
Leon van der Kolk, mijndomein
Jouw data veilig in beheer bij Webpower
Maak van je data-driven marketing aanpak geen moordkuil. Werk met gecertificeerde partners en een veilige data-opslag in Europa.
