Creëer communicatie-flows gebaseerd op het gedrag van je publiek met Webpower’s marketing automation software.

Marketing automation software

Optimaliseer je efficiëntie

Marketing automation verstuurt berichten op basis van een vooraf ingesteld schema, aangepast op elk stadium van de klantreis. Je voorkomt daardoor niet alleen menselijke fouten; je bespaart ook nog eens zeeën van tijd.

Verhoog je conversie met relevante content

Onderzoek heeft aangetoond dat je de gemiddelde bestedingen van een klant kunt verhogen tot 50% als je hen op de juiste manier aanschrijft. Personaliseer je bericht, voeg conditionele content toe en verstuur je boodschap op het juiste tijdstip en via het juiste kanaal.

Automatiseer de lifecycle van een klant

Met Webpower dripcampagnes, kun je (automatisch) informatie naar een ontvanger versturen op het moment dat hij of zij deze informatie nodig heeft. Leads of contacten bevinden zich namelijk in een verschillend stadium van hun interesse in je product. Dripcampagnes bestaan uit een aantal e-mails die automatisch en “druppelsgewijs” worden verzonden. Je deelt informatie gefaseerd met de lezer en houdt hen daardoor enthousiast voor je merk. Een dripcampagne heeft een duidelijk start- en eindpunt.

Happy Webpower customers

Onze software is gemakkelijk in gebruik. Toch hulp nodig?
Ons support-team helpt je graag.  

Lees meer over onze diensten

Features van onze marketing automation software

Integreer je contactdata

 

Webpower maakt gemakkelijk een connectie met andere platforms. Je kunt op een flexibele manier verbinding maken met iedere tool en database die je maar wilt. Webpower sluit daarnaast naadloos aan op Zapier, een integratie-tool die 750+ apps verbindt. Leer je leads en klanten kennen, creëer en verfijn segmenten gebaseerd op verschillende criteria als leeftijd, geslacht, interesses, online gedrag, device en besturingssysteem en “lifetime” e-mail-activiteit. Dit allemaal met je einddoel in zicht: je contacten binden en hen laten converteren.

 

Met Webpower dripcampagnes, kun je (automatisch) informatie naar een ontvanger versturen op het moment dat hij of zij deze informatie nodig heeft. Leads of contacten bevinden zich namelijk elk in een verschillend stadium van hun interesse in je product. Dripcampagnes bestaan uit een aantal e-mails die automatisch en “druppelsgewijs” worden verzonden. Je deelt informatie gefaseerd met de lezer en houdt hen daardoor enthousiast voor je merk. Een dripcampagne heeft een duidelijk start- en eindpunt.

 

Met Webpower kun je het leadnurturing proces automatiseren. Nieuwe leads starten hun klantreis automatisch vanaf het begin en Webpower verstuurt e-mails op basis van een door jou ingesteld schema. Onze marketing automation-software helpt je ook inzien wie geïnteresseerd is, wat hun interesse wekt en hoe dicht iemand bij een aankoop is. Door aan elke (online) handeling die iemand verricht punten toe te kennen, kun je zien welke leads toe zijn aan de volgende stap.

 

Herinner mensen aan hun Abandoned Shopping cart items, bijvoorbeeld door hen een korting aan te bieden. Verhoog zo je conversie.

 

Controleer de communicatieflow voorafgaand aan jouw event. Nodig gasten uit, stuur reminders en bevestigingen en verzamel gemakkelijk alle relevante data.

  • Verstuur tickets naar gasten zodra ze zich aangemeld hebben.
  • Door Webpower vergeet je nooit meer reminders te sturen.
  • Voeg QR-codes toe aan offline communicatie. Door de code te scannen komen genodigden direct uit op de registratie-pagina van het event.
  • Deel een interview(s) met één van de keynote-sprekers om het publiek te enthousiasmeren.
  • Verstuur een herinnerings-sms, bijvoorbeeld met het adres en de tijd van aanvang.
  • Neem een QR-code op op elk ticket, dat je scant bij de entree. Dat kan gemakkelijk met een mobiele App. Je kunt vervolgcommunicatie daarna foutloos  inzetten. Je weet immers precies wie er zijn gekomen.

 

Marketing automation software

Hoe blijf je in contact met leads en klanten? Met marketing automation software, kun je de frequentie van persoonlijke communicatie intensiveren en verhogen, terwijl je de inspanningen aan jouw kant vermindert. Automatiseer herhaal-boodschappen, optimaliseer je efficiëntie en verbeter conversie.

Persoonlijke marketing-communicatie

Personaliseer je communicatieflows door gebruik van lifecycle-campagnes, leadnurturing-flows en lead-scoring. Herinner mensen aan de items die nog in hun winkelwagentje liggen en bied hen bijvoorbeeld een korting aan om conversie te realiseren. Manage communicatie rondom evenementen op een gemakkelijke manier. Verhoog de aanwezigheid door herinneringen en houd je publiek in de gaten.

Datacentra in Europa

Wij nemen privacy and de veiligheid van onze klantdata erg serieus. Webpower voldoet aan de internationale kwaliteitsstandaarden voor kwaliteitsmanagement en informatiebeveiliging en is ISO 9001:2015 and ISO 27001:2013 gecertificeerd. De data van onze Europese klanten wordt opgeslagen in Nederland en de data van onze Chinese klanten wordt opgeslagen in China. Elk continent verdient een eigen veilige haven.

Benieuwd? Vraag een persoonlijke demo aan! 

Gedetailleerde lijst van features:

  • Cross-channel triggercampagnes.
  • De meest gebruiksvriendelijke (multi-column) drag & drop editor.
  • Personalisatie en mobiele weergave in onze editor.
  • Creëer en verfijn doelgroepen gebaseerd op verschillende criteria.
  • E-mail-client (Bijv. G-mail, Outlook) previews inclusief e-mail apps.
  • Gebruik het multivariabele A/B-testen om opens en kliks te optimaliseren.
  • Gemakkelijke content-creatie door RSS.
  • Priority e-mail voor tijdgevoelige berichten, bijvoorbeeld transactionele e-mails of systeem-notificaties.
  • Gebruik QR-Codes, barcodes en coupons.
  • Gebruik flows om verzendingen te goedkeuren.
  • Rapporten & analytics.
  • Beheer meertalige campagnes.
  • Deliverability & reputatiemanagement.
  • Flexibele koppeling van systemen door onze REST API en naadloze integratie met Zapier.

“Automatiseer je omnichannel-communicatie en genereer meer waardevolle leads in minder tijd”

Get Inspired!

chain-testimonial 2853

Bij Webpower denk ik aan een ervaren organisatie die proactiviteit, persoonlijk contact en betrokkenheid belangrijk vindt.

Luc Wong Digital Innovation Lead