Lever zoveel mogelijk e-mails snel en efficiënt af, door het gebruik van Webpower SMTP.

Download brochure

SMTP wordt door organisaties vaak ingezet om grote hoeveelheden (transactionele) e-mails in één keer te versturen. De e-mail wordt via een ander programma samengesteld en via SMTP verzonden naar de geadresseerden. Organisaties kiezen voor SMTP omdat hiermee in één keer grote hoeveelheden e-mails verzonden kunnen worden met een hoge afleversnelheid. Of omdat het verzenden tijdgevoelig is, bijvoorbeeld bij het verzenden van een nieuw wachtwoord of een dagelijkse aanbieding.

Door de Webpower SMTP-oplossing, kun je transactionele e-mails met vertrouwen versturen. We houden rekening met factoren als ISP’s, spam, bounces, verzenders en IP-reputatie.

Toegewijde deliverability-experts

Onze toegewijde teams van deliverability-experts in Europa en China helpen je bij het afleveren van zoveel mogelijk berichten. Onze teams zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van anti-spam wetgevingen en ISP-vereisten. We verzekeren je ervan dat we jouw zender-reputatie naar een hoger level brengen .

Inzichten in statistieken

We geven je transparante feedback na verzending van je e-mails. Via ons dashboard kun je KPI’s als opens, kliks, hard bounces en uitschrijvers inzien.  

Waarom Webpower SMTP?

Snelle aflevering, met een hoog afleverpercentage.

Verzend grote aantallen transactionele e-mails.

Verstuur tijdsgevoelige e-mails als dagelijkse aanbiedingen en bijvoorbeeld wachtwoord-resets.

Onze deliverability “facts and figures”

Ons afleverratio is 99.3%.

Webpower heeft jarenlange internationale ervaring als ESP. We mogen onszelf daardoor met recht deliverability-experts noemen.

Ook in China zijn we sterk in e-mail delivery.

Leon van der Kolk – Mijndomein

Landingspagina's van Webpower zijn specifiek ingericht op het behalen van conversie. Ideaal! De flexibele inzetmogelijkheden zorgen ervoor dat we er op veel vlakken maximaal voordeel uithalen.

Leon van der Kolk- Campagnemanager bij Mijndomein

Heb je onze nieuwste whitepaper al gelezen?

De bewezen kracht van marketing automation in de B2B

Elke B2B-organisatie zal herkennen dat sales en marketing steeds meer in elkaar overlopen. Lijnen en verantwoordelijkheden vervagen met één gemeenschappelijk doel: meer (online) conversie.

Download deze whitepaper

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.